|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Riddo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 21-Januar-2007 kl. 15:42 |
Overvejer alvorligt at købe mig et Loewe tv, men har kunne læse her på siden at det ikke kan anbefales at købe det i Tyskland, fordi de tyske modeller ikke undstøtter Nicam stereo.. Nu går spørgsmålet så på; hvem forhandler Loewe tv i DK (udover Hi-fi klubben, som jeg gang på har har konstaret for dyre lige fra Sennheiser lyttebøffer til dvd optagere).. Er der nogen af jer der allerede har et Loewe tv, hvor er det købt, og hvad erfaringer har i gjort jer med det? både plus og minus... (påtænker et 40 tommer Loewe individual med harddisk)
Riddo |
|
![]() |
|
-sg- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Scala Hifi i Århus og Gentofte (http://www.scalahifi.dk/) sælger også Loewe. Deres billigste pris er Bronze som vist nok findes ved at trække 12 % fra deres sølvpris. Jeg købte for en del år siden mit Linn Classik anlæg i Århus butikken og kan kun sige at deres service er helt i top. Efter 5 års intensivt brug gik cd-skuffen i stykker, men de reparerede den hurtigt og uden beregning. Hvis man køber kvalitet de rigtige steder for man også kvalitetskundeservice. Men man får da lov at betale for deres produkter... -sg- |
|
![]() |
|
Riddo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Sg>>> Vil jeg prøve.... Og jeg vil selvfølelig også gerne betale for deres produkter... Jeg er jo bare JYDE.. så når jeg køber et tv med en vejledende listepris på 37999, en gulvstand til 4999 og en "reol" til 3500 (til video dvd osv)... SÅ vil enhver jyde gerne have bare lidt rabat eller noget oven i.. eller noget.. og det vil de IKKE give i hifi-klubben!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |