recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tænker på at købe - Philips 32PF9731D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTænker på at købe - Philips 32PF9731D

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Martin-f Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Tænker på at købe - Philips 32PF9731D
    Sendt: 21-Januar-2007 kl. 08:46
Jeg står og vil ud og købe en fladskærm, jeg har kigget meget på Philips 32PF9731D er der nogen der kender til den, eller skal jeg heller vælge noget andet det skal bare være en 32"
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2007 kl. 08:58

Hej!

Prøv at søge i forum på den-der er masser om netop denne serie.

Der har også været et fælleskøb på denne på et tidspunkt.

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
autonielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Januar-2007
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2007 kl. 09:00
Det er også en skærm jeg kigger på,men det bliver en 37".Men da der er problemer med denne skærm,vælger jeg at vente til philips har fået styr på det ,de siger det skulle der komme en løsning på her i februar.Du kan følge debatten herinde,angående deres problem.Det var godt jeg ikke købte den før jul.
Til top
-sg- Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2007
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2007 kl. 11:19

Hej Martin

Jeg stod for nogle måneder siden i samme dilemma, og jeg endte med at købe den philips du omtaler. Efter 14 dage returnerede jeg skærmen.

For det første var det en kæmpe skærm ifht. den 'kun' er 32 tommer. Det sorte pianolak på 7 cm. runt om billedet gjorde designet alt for vulgært og betød at det så alt for stort ud, der hvor det skulle hænge. Jeg tror det er på størrelse med andre 37 tommer.

For det andet var betjeningen af tv'et meget langsom. Det lyder måske underligt, men det var meget generende i dagligdagen. Eksempelvis tog det omkring 10 sekunder at tænde - hvilket er lang tid når man forventer et hurtigt billede. Skift imellem kanalerne tog også ret lang tid. Vi lever jo i en zapper-kultur.

For det tredje havde det en pixelfejl lidt til venstre for midten (Men det kan alle skærme jo have) og det betød at tv'et i hvert tilfælde skulle retur.

Derudover var jeg lidt skuffet over billedkvaliteten af mit stofa kabel tv. Meget af det så ikke rigtig fedt ud på skærmen.

De positive ting var eksempelvis fjernbetjeningen som var meget lækker og ambilight funktionen. Ligeledes har tv'et alt hvad angår brugervenlighed og tilslutningsmuligheder.

Er nu på 2.måned stadig på udkig efter et alternativ og hører da meget gerne hvis du finder en anden model eller køber denne philips.

Søren

Til top
Martin-f Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Januar-2007
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2007 kl. 11:52

Hej Søren

Mange tak for din erfaring, jeg har jo set tv´et nede ved forhandleren, jeg syntes det havde det bedste billede af dem de havde, men der er jo en hav af forskellige fladskærme.

Designet kan jeg umilbart godt lide, men det er sædfølgelig svært før det hænger der hvor man vil have det.

Jeg tror jeg vil ned til forhandleren og lege lidt med det, for hvis det er så langsomt som du siger er det heller ikke lige mig, men jeg har mest gårt op i billede ind til vider.

Hilsen Martin    

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu