|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() Sendt: 20-Januar-2007 kl. 10:32 |
Skal ind og kikke på Panasonic PV60 i dag, men hører igen og igen at Alfaview er rigtig kvalitet. Har dog ikke set dem anbefalet på disse "ekspert" fora. Er Alfaview noget man bør checke ud inden jeg beslutter mht. fx. Pana PV60?? |
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
Når jeg siger "hører igen og igen" er det fra folk der har hørt det et sted....ikke fra nogen nødvendigvis pålidelig kilde. Derfor mit spørgsmål...
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40543 |
![]() |
Alfaview er en hestevogn, Pana er en Formel1 Racer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
De folk, der har været forbi deres butikker, kommer altid derfra med en masse historier om de ypperste paneler og den slags, og måske fordi det er et dansk underdog-firma opdager de folk ikke, at det er ren og skær reklame-bullshit, intet mindre. Panasonic er indiskutabelt bedre kvalitet vil jeg mene
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Jeg har endda arbejdet for dem, og de snyder deres kunder så det driver, og kvaliteten er helt i bund i forhold til pana/pio
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror jeg sparer køreturen til en Alfaview butik. Deres nye adm. direktør er på bagsiden af Berlingske Business tillægget i dag. |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Hvad hedder han?
|
|
![]() |
|
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
![]() |
Hej Ulrik
kan du ikke uddybe hvordan Alfaview snyder deres kunder, det lyder da ikke rart? |
|
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
|
![]() |
|
![]() |
Det ene er selvfølgelig kvaliteten - jeg mener bare ikke den lever op til den pris de tager for deres produkter. I den tid jeg arbejdede der kan jeg ikke tælle på to hænder hvor mange gange en returskærm samt demoskærme blev solgt som nye. Nogle gange fik kunder lov til at levere en skærm tilbage efter fx 3 mdr. fordi der var kommet en nyere, og så kunne man give lidt ekstra og få en anden model. De røg også ud som nye... Personligt mener jeg det er at snyde folk når man sælger noget som nyt når det absolut ikke er det. |
|
![]() |
|
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
Hva`steen har du købt ellers er det bare at bestille http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=& emne=visprodukt&Gruppenr=Panasonic%20TH%2037%20PV%2060%2 0EH&ID_infoside=5060021 det kan ikke gøres bedre og billigere, det vil jeg næsten æde min gamle hat på. har lige siddet og set på en 37 pv60 wow,,,, tror jeg nok jeg kan sige.
|
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
|
![]() |
Mit svar til dit spørgsmål |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |