|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Sorenhund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() Sendt: 16-Januar-2007 kl. 20:33 |
Hej folk her på recordere... Jeg har det problem at jeg har bestilt et 37PF9731D på nettet og min ordrebekræft. er snart sat i værk. Har læst en del negativt om skærmen herinde og vil lige høre om der er et godt alternativ til philips?? Jeg skal bruge den til TV, DVD samt xbox 360. prisklasse max 22000 kr. håber at få hjælp... |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Hvis det ikke er at krav at der er LCD, så findes der ikke bedre tv end et Pioneer Plasma 427XA/D. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Min erfaring siger mig at det sjældent er et direkte krav at det skal være
LCD, men folk tror LCD giver det bedste billede og derfor søger LCD. Folk søger generelt set bare det bedste billede :) Enig ang. det Pioneer. Total lækkert TV. |
|
![]() |
|
Sorenhund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
hvorfor ikke? har hørt at plasma ikke holder så længe...passer det? Vil gerne forbinde min pc og xbox til den... havde egentlig set mig varm på 37pf9731déren, men ved du noget om sony? eller er du mest en plasma fan.. :D |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Omkring hvad du har hørt/tror, så se denne side: http://www.plasma-lcd-fakta.dk/ |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
hvor længe har du haft din plasma skærm? er det Full HD?
|
|
![]() |
|
![]() |
Har haft min plasma skærm i ca. 1½ måned nu og er fuldt ud tilfreds. Den er ikke Full HD, men vil hellere have det skarpeste billede og de bedste farver, end have et tv der efter spec. kan køre Full HD men ligner lort.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
good point... tænker lige over det :D skal lige vende mig til tanken.... men det er jo fra 37 til 42 tommer.. ikke skidt :D |
|
![]() |
|
![]() |
42" tommer er ikke for stort. Man skal lige vende sig til det, men herefter synes du at det er alle andre der har et lille tv Hvis du søger på forummet omkring plasma, vil du finde mange indlæg med paniske folk der snakker om burn-in, men dette er meget begrænset på Pioneer skærme. Jeg har personligt aldrig oplevet det og har ikke taget nogle forholdsregler, mens andre stadig går helt amok over det. |
|
|
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Folk kommer typisk herind med en idé om at LCD er den enste holdbare teknologi. Det er løgn og latin som stammer fra Elmutanten, Fona, Expert og de andre. Men husk lige den vigtigste ting i udvælgelsen - se dem IRL med forskellige kilder og sammenlign på kryds og tværs.
|
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg er ikke fan er nogen bestemt teknologi, jeg søger bare det bedste, og pt.
med de skærme vi har i dag, så er det Plasma ifølge mine øjne. Se skærmene side om side i butikken og træf så dit valg. Det gjorde jeg - jeg var på udkig efter LCD (pga. Fona og alle de andre), men endte ud med et Plasma - og det er mit bedste køb længe. Med en holdbarhed på 20-30 år sådan som jeg bruger det, så er der tid nok til at kunne skifte det om 3 år alligevel når der er en nyere og mere lækker model på markedet. |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
MartinJohansen's historie er identisk med min.... |
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |