recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægophæng til Philips 65" OLED
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vægophæng til Philips 65" OLED

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vægophæng til Philips 65" OLED
    Sendt: 12-Oktober-2025 kl. 14:05
Hejsa

Hvilket (billigt) tv-ophæng ville I vælge til et Philips 65" OLED (model 706/12)?

Synes der er mange modeller, som svinger meget i pris. Skal gerne kunne trækkes ud af væggen og også gerne vinkles op og ned. 

Hvad skal man være opmærksom på?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 5373
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2025 kl. 14:19
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2025 kl. 14:24
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Among Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2025 kl. 18:01
Jeg har jo lyst til den billigste. Hvorfor er nogen så markant billigere? Går ikke ud fra, at man skal forvente, at de knækker nogen af dem.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2025 kl. 22:59
jeg ville aldrig gå med den billigste! Det er sikrere at tage den dyreste af de her tre ophæng. Også fordi du vil have tilt funktion. Jeg tror man betaler for stabiliteten, så det ikke virker for daller når det er trukket ud i yderposition. 
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1495
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2025 kl. 01:49
Diller daller eller knapt så godt: Diller daler...  :( 
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2025 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Diller daller eller knapt så godt: Diller daler...  :( 
Nej diller er noget helt andet LOL
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2846
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2025 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af Among Among skrev:

Jeg har jo lyst til den billigste. Hvorfor er nogen så markant billigere? Går ikke ud fra, at man skal forvente, at de knækker nogen af dem.

Det billigste er også helt fint, ingen problemer med det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu