|
Vægophæng til Philips 65" OLED |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2025 kl. 14:05 |
Hejsa
Hvilket (billigt) tv-ophæng ville I vælge til et Philips 65" OLED (model 706/12)? Synes der er mange modeller, som svinger meget i pris. Skal gerne kunne trækkes ud af væggen og også gerne vinkles op og ned. Hvad skal man være opmærksom på?
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 5373 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er de to billigste:
Hhv 50 og 60 kg så begge kan bruges Redigeret af Munch - 12-Oktober-2025 kl. 14:21 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 5373 |
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 504 |
Jeg har jo lyst til den billigste. Hvorfor er nogen så markant billigere? Går ikke ud fra, at man skal forvente, at de knækker nogen af dem.
|
|
![]() |
|
jeg ville aldrig gå med den billigste! Det er sikrere at tage den dyreste af de her tre ophæng. Også fordi du vil have tilt funktion. Jeg tror man betaler for stabiliteten, så det ikke virker for daller når det er trukket ud i yderposition.
|
|
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1495 |
Diller daller eller knapt så godt: Diller daler... :(
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
![]() |
|
Nej diller er noget helt andet
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2846 |
Det billigste er også helt fint, ingen problemer med det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |