|
B&O TV / Drifttimer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Olem46 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2015 Sted: Sejerø Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-August-2025 kl. 11:17 |
Hvordan går man ind i sit TV og får udlæst drifttimer?
Mit TV er en V1-40. Jeg mener, at have hørt/læst, at det godt kan lade sig gøre.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40576 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sådan findes drifttiden.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Olem46 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2015 Sted: Sejerø Status: Offline Point: 17 |
Tak for svar.
Mvh. Ole
|
|
![]() |
|
Min BEO-4 har ingen hjem knap?
|
|
![]() |
|
S.K ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2015 Status: Offline Point: 71 |
Hej Ole.
Det er noget vrøvl "radiomanden" har skrevet. Det passer på ingen måde til et Beoplay V1 Tv. Du kan ikke udlæse drift timer på dit V1 Tv.
|
|
Mvh. Søren
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40576 |
Må lige påpege, det er ikke noget jeg har skrevet, det er en kopieret tekst.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
S.K ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2015 Status: Offline Point: 71 |
Ok. Men det passer jo ikke til trådstarters spørgsmål.
|
|
Mvh. Søren
|
|
![]() |
|
Tak til S.K. det var da ærgerligt nok. Det kunne være interessant at se hvor mange timer tv'et egentligt har været i drift henover levetiden.
Jeg har også et stadig velfungerende BV8-40, ved du mon om det er muligt på denne model ?
|
|
![]() |
|
Hej Ole.
Mener det er muligt på BV8 at se drift tiden. Service menuen frembringes ved i menuen (evt. 2 tryk på menu) at markere “øvrige muligheder” Derefter trykker du : 0 0 Go Det bringer dig til service menuen. Her har du flere under menuer. Undlad at ændre noget derinde!
|
|
Mvh. Søren
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |