|
Købe rør på Aliexpress |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pnhh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: i går kl. 12:09 |
Er der nogen der har prøvet at købe rør til deres forstærker på Aliexpress.
Priser er meget lavere. Men er det så orginale rør eller fake rør
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Hegel 80. Clear Audio Concept. Hjemmebyg |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, hvad tror du selv 🤔
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4872 |
Hej. Jeg ved ikke helt, hvad Fake rør er? Men jeg har handlet hos ebay i over 12 år, hos Aliexpress i ca 3 år og hos TEMU i en uge. Hos ebay har jeg oftest betalt med PayPal som er en betalings løsning, hvor køberen altid får ret ved en tvist, og sælgeren aldrig. Citat fra ovenstående: 'Køberbeskyttelse Hvis du ikke modtager din kvalificerede vare, eller den afviger fra sælgerens beskrivelse, kan vi tilbagebetale pengene.' I sidste uge så jeg, at TEMU accepterer betaling med PayPal. Så mit spørgsmål til dig må være, om TEMU ikke har de samme rør, til en god pris? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - i går kl. 13:40 |
|
![]() |
|
pnhh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 889 |
Tror ikke det er orginale rør.
Bestiller ved en tysk forhandler. Så er der ikke nogle problemer. Tak for svar. |
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Hegel 80. Clear Audio Concept. Hjemmebyg |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |