recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Cloud Services
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gmail
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gmail

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gmail
    Sendt: 17-August-2025 kl. 12:24
Hej 
Er igang med den store oprydning i gmail og kan se at der er kæmpe forskel på mails og str i mapperne indbakke og alle mails
Kigger jeg på alle mails er der mails i som jeg ved jeg har slettet for en del år siden.

Er der en indstilling jeg har overset?

Er jo ret håbløst hvis jeg skal til at rydde op i de samme mails 2 steder
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1719
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2025 kl. 12:43
Sådan plejer det ikke være. Du skal bare slette et sted og tømme papirkurven. Så er det væk. Skal ikke kunne sige om det skal tænke sig om hvis du har slettet helt vildt meget. Jeg har selv lige slettet hele min chrome og youtube historik samt yt kanal og linked in. Noget af det tog lige lidt inden det var væk.
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2025 kl. 13:02
Har noget i alle mails fra 2014 og ved at da jeg stoppede som frivillig slettede jeg alt fra den sportsklub
Er måske 6 år siden jeg stoppede der, så den burde have haft tid
Bruger også Thunderbird, til gmail, så ved ikke om det har noget at sige
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1719
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2025 kl. 13:19
Der var også 10 år gamle beskeder og likes i min YT, som jeg var sikker på var slettet for længe siden. Har nok bare ikke har været så grundig, som jeg troede. Det hele er væk nu.

Du kan se rigtig meget om din google historik her:

Redigeret af Mefisto - 17-August-2025 kl. 13:27
Til top
Jorgen E Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-April-2023
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 00:26
Du har ikke tilfældigvis tilføjet labels (kategorier) til nogle email?
På den måde kan den samme email “ligge” flere steder, men fysisk kun et sted. Jeg mener det ses hvis du logger på Gmail med en browser. Det ville jeg også gøre under alle omstændigheder, hvis du bruger IMAP og skal rydde op.
Bruger du POP3 Sletter du kun lokalt, men mailen vil du typisk ligge på serveren stadigvæk og kan gendannes. Det afhænger dog af opsætningen i dit mailprogram.

Redigeret af Jorgen E - i går kl. 00:32
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 09:48
På iPhone er der en indstilling i Mail appen, der kan have indflydelse på det. 

Man kan indstille om kasserede mails skal i papirkurven eller i Alle mails.
Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu