|
Gmail |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2025 kl. 12:24 |
Hej
Er igang med den store oprydning i gmail og kan se at der er kæmpe forskel på mails og str i mapperne indbakke og alle mails Kigger jeg på alle mails er der mails i som jeg ved jeg har slettet for en del år siden.
Er der en indstilling jeg har overset? Er jo ret håbløst hvis jeg skal til at rydde op i de samme mails 2 steder |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1719 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sådan plejer det ikke være. Du skal bare slette et sted og tømme papirkurven. Så er det væk. Skal ikke kunne sige om det skal tænke sig om hvis du har slettet helt vildt meget. Jeg har selv lige slettet hele min chrome og youtube historik samt yt kanal og linked in. Noget af det tog lige lidt inden det var væk.
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
Har noget i alle mails fra 2014 og ved at da jeg stoppede som frivillig slettede jeg alt fra den sportsklub
Er måske 6 år siden jeg stoppede der, så den burde have haft tid Bruger også Thunderbird, til gmail, så ved ikke om det har noget at sige |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1719 |
Der var også 10 år gamle beskeder og likes i min YT, som jeg var sikker på var slettet for længe siden. Har nok bare ikke har været så grundig, som jeg troede. Det hele er væk nu. Du kan se rigtig meget om din google historik her: Redigeret af Mefisto - 17-August-2025 kl. 13:27 |
|
![]() |
|
Jorgen E ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-April-2023 Status: Offline Point: 46 |
Du har ikke tilfældigvis tilføjet labels (kategorier) til nogle email?
På den måde kan den samme email “ligge” flere steder, men fysisk kun et sted. Jeg mener det ses hvis du logger på Gmail med en browser. Det ville jeg også gøre under alle omstændigheder, hvis du bruger IMAP og skal rydde op. Bruger du POP3 Sletter du kun lokalt, men mailen vil du typisk ligge på serveren stadigvæk og kan gendannes. Det afhænger dog af opsætningen i dit mailprogram.
Redigeret af Jorgen E - i går kl. 00:32 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
På iPhone er der en indstilling i Mail appen, der kan have indflydelse på det.
Man kan indstille om kasserede mails skal i papirkurven eller i Alle mails.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |