|
Windows 10 - adgang til NAS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15 timer 25 minutter siden kl. 15:16 |
Hej
Jeg vil prøve at lave en backup af mine filer på min Windows 10 PC. Jeg regner med at jeg skal gå i Start > Indstillinger > Opdatering og sikkerhed > Sikkerhedskopiering af filer. Windows kan dog ikke få forbindelse til min Synologu NAS. Jeg får fejlkoden 0x80070035. Jeg kan ikke se konkret, hvor og hvordan jeg skal give adgang til min NAS i Windows. kan nogen hjælpe? På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du overhovedet se nassens styresystem fra browseren på din Win10 pc?
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 349 |
Ja, det kan jeg godt.
|
|
![]() |
|
NAS'en er sluttet til en Strong WiFi mesh kit enhed. kan det have noget at sige? Vil det være bedre at slutte den direkte til routeren?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12409 |
Det er helt sikkert værd at prøve.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
|
![]() |
|
Nu har jeg forbundet NAS'en direkte til routeren med kabel.
Nu får jeg den besked der er vist på billedet på nedenstående side. |
|
![]() |
|
Kan det være fordi jeg skal have åbnet en port og/eller have oprettet en port forward på routeren?
Jeg har bl.a. fundet nedenstående ved en søgning i Google. Identify needed ports: Find the section for port forwarding (also sometimes called Port Mapping or Virtual Server). |
|
![]() |
|
Jeg er selv nas-n00b og har aldrig brugt en i forbindelse med Windows, så jeg håber, at nogle andre kan hjælpe
![]() |
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4075 |
Hvis du går ind i Netværks indstillingerne på din computer, står den til offentlig eller privat netværk? Hvis den står til offentlig skal du ændre den til privat.
|
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |