|
Gummikant mørnet |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Martin L ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2025 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juli-2025 kl. 23:24 |
Hvor vil jeg kunne købe nye mellemtone/bas samt ren bas enheder til mine JBL LX 1000 samt diskant og mellemtone/bas enheder til min Infinity RS VIDEO center højttaler...... Har forsøgt hos Bekent samt Basrep, men de var ikke i stand til at hjælpe mig....Har haft dem helt fra ny af siden 1992...
|
|
![]() |
|
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tjek e-bay Frank
Redigeret af Frank13 - 12-Juli-2025 kl. 07:36 |
|
![]() |
|
Martin L ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2025 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 13 |
Tak for svar, men er selve hele bas enheden som jeg er ude efter og ikke kun nye gummi ringe…..
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19748 |
Dem kan du ikke købe som nye, de er udgået af produktion for længe siden.
Du kan måske finde nogle der er reparerede. Klaus
|
|
![]() |
|
kan man finde nogle uoriginale komplette enheder 🤔, er ikke så meget inde i højttalere, så lidt svært at vide hvor man skal lede, samt om det overhovedet vil kunne svare sig at få gjort noget ved dem, eller om jeg bare skal bruge dem som de er nu og spare sammen til nye højttalere 🤔
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19748 |
Du kan sikkert finde enheder der passer i hullerne, men det vil bare være noget rod……
Hvor mange penge har du tilsat købe nye enheder for? Klaus
|
|
![]() |
|
hvis jeg skal ha andre højttalere på et tidspunkt bliver det helt nye, indtil videre bruger jeg dem som jeg har, indtil at der er opsparet penge nok til nye højttalere
|
|
![]() |
|
Okay.
Det er altid rart at købe nyt, men i brugtmarkedet er der bare rigtigt mange penge at spare, så der kan man for samme beløb købe højttalere der er klasser bedre, end nye i samme prisleje. Klaus
|
|
![]() |
|
det ved jeg godt, men er bare lidt for tit blevet røvrendt med de ting som jeg før har købt brugt…
|
|
![]() |
|
Okay Jeg har været mere heldig så. Jeg har brugt en del år på at samle anlæg, som lige nu består af Marantz surroundreceiver og DLS højttalere (inklusiv ekstra højttalere i køkken og ved computeren), alt sammen købt brugt. Jeg er super tilfreds med det...... Fjernsyn er dog købt af nyt, det samme er min nye forstærker ved computeren, hvor den næsten 40 år gamle gav op. Klaus
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5165 |
Mens du sparer sammen til nye højttalere, kan du lige så godt forsøge at lime nye skumkanter på dine gamle højttalere.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Well, de 1000 kroner det koster inden 4 basenheder og 2 mellemtone har fået nyt skum, kan man stort set købe nyere brugt højttalere for…… Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |