|
Er UPS virkelig så lidt intelligente? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6361 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juli-2025 kl. 14:25 |
Jeg har ventet på en pakke hele dagen
Jeg får en besked om mislykket levering med forkert adresse Jeg ringer til UPS og må læse det fucking lange sporingsnummer op flere gange Chaufføren har været på min gadeadresse, som er Hviidsvej 30.2.13 Manden kunne ikke regne ud, at 2 står for etage og 13 står for lejlighed Så han er på vej tilbage til hvor det end er Jeg skal så hente pakken et andet sted en gang i næste uge
![]() ![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
UPS er blevet helt håbløse.
Jeg sad også og ventede på en pakke. Arbejder hjemme og sidder mindre end 3 meter fra min hoveddør og kan kigge ud på vejen, alligvel påstod UPS at de havde været forbi. Men så kunne jeg da bare hente min pakke næste dag på et sted som de bestemte. De fik en lang klagemail (cc leverandøren fra Frankrig) med det samme, og at jeg forventede min pakke leveret på min adresse. Pakken blev leveret på min adresse dagen efter.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12415 |
Men var det her virkelig noget der nødvendiggjorde endnu en ligegyldig tråd? Jeg oplever også koks i leveringer fra tid til anden (oftest Bring, der ikke rent faktisk BRINGer ud, men dumper det hele hos en obskur kiosk langpokkerivold), men jeg laver altså ikke en tråd om det hver gang…
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6361 |
Hvordan er det en ligegyldig tråd?
Det er kun UPS, der ikke kan regne min adresse ud Men du må da hjertens gerne svare på en ligegyldig tråd for dermed at holde liv i den Hver mand sin fornøjelse
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
Jeg kan ligesom Naiera heller ikke se hvad et indlæg om, at en chauffør ikke kan læse din adresse, har at gøre i et elektronikforum. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
660S ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2025 Status: Online Point: 17 |
Post/fragtfirmaer forventer/forlanger tydelig angivelse af korrekt adresse! En chauffør skal ikke "gætte" sig frem, med risiko for at det afleveres forkert.
30.2.13 er ikke korrekt adresse-format!
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5167 |
Jeg kan bidrage med en ny Router leveret af GLS. Tilsyneladende spillet bold med den, så det ene hjørne af kassen er trykket ind. Der var tydelig markering med Fastspeed’s 3 fede røde streger, så de kan ikke ha været i tvivl om der var elektronik inside.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
660S, nu er 30.2.13 faktisk den korrekte adresse
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
Eksempel på korrekt adresse, som matcher din logik:
Øresundsvej 128, 1. 8 2300 København S Bygning med altangang. Trappen op til altangangen er tildelt husnummer 128. Lejligheden er beliggende på 1.sal og har dørnummer ”8”. https://danmarksadresser.dk/om-adresser/saadan-gengives-en-adresse |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4815 |
Hej. En Google søgning viser: Fakta om Hviidsvej 30, 2. 13, 8940 Randers SV Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1485 |
Jeg har også uhyggeligt dårlig erfaring med UPS!
Jeg har 3 gange indenfor det sidste års tid enten fået leveret eller forsøgt at få leveret en pakke fra Holland. Første gang blev de hver dag i omkring 3 en halv uges tid ved med at skyde skylden på vejret, så jeg til sidst mistede tålmodigheden og annulerede ordren. Anden gang var der absolut ingen problemer, men i mandags var den gal igen. Først udskød de med en dag, men næste dag kom en besked, at de havde været forbi, men ikke kunne komme til at aflevere den, så jeg skulle selv hente den senere i et pakkecenter, hvilket jeg ikke ville finde mig i, nu jeg havde betalt for levering på adressen, og var hjemme, da de sagde, de havde været forbi, så jeg ringede til dem, og blev lovet, at han ville forsøge at kontakte chaufføren og høre, om han kunne komme forbi igen. Det gjorde han heldigvis, faktisk var det samme chauffør som sidst, men han havde åbenbart glemt adressen. Hans undskyldning var, at han havde været ovre i hovedbygningen, hvor jeg bor i en baggård, på trods af der står den fulde og korrekte adresse på pakken. Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke ringer, telefonnummeret er angivet på labelen, hvis de har problemer, men de prøver nok at snyde sig til en kort arbejdsdag, og det er meget nemmere at aflevere det hele samlet på pakkecenteret.
Redigeret af Supergris - 12-Juli-2025 kl. 19:13 |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |