recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er UPS virkelig så lidt intelligente?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er UPS virkelig så lidt intelligente?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er UPS virkelig så lidt intelligente?
    Sendt: 11-Juli-2025 kl. 14:25
Jeg har ventet på en pakke hele dagen
Jeg får en besked om mislykket levering med forkert adresse
Jeg ringer til UPS og må læse det fucking lange sporingsnummer op flere gange
Chaufføren har været på min gadeadresse, som er Hviidsvej 30.2.13
Manden kunne ikke regne ud, at 2 står for etage og 13 står for lejlighed
Så han er på vej tilbage til hvor det end er
Jeg skal så hente pakken et andet sted en gang i næste uge Confused Angry
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2025 kl. 15:08
UPS er blevet helt håbløse.
Jeg sad også og ventede på en pakke. Arbejder hjemme og sidder mindre end 3 meter fra min hoveddør og kan kigge ud på vejen, alligvel påstod UPS at de havde været forbi. Men så kunne jeg da bare hente min pakke næste dag på et sted som de bestemte.
De fik en lang klagemail (cc leverandøren fra Frankrig) med det samme, og at jeg forventede min pakke leveret på min adresse. 
Pakken blev leveret på min adresse dagen efter.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12415
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2025 kl. 17:07
Men var det her virkelig noget der nødvendiggjorde endnu en ligegyldig tråd? Jeg oplever også koks i leveringer fra tid til anden (oftest Bring, der ikke rent faktisk BRINGer ud, men dumper det hele hos en obskur kiosk langpokkerivold), men jeg laver altså ikke en tråd om det hver gang…
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2025 kl. 17:16
Hvordan er det en ligegyldig tråd?
Det er kun UPS, der ikke kan regne min adresse ud
Men du må da hjertens gerne svare på en ligegyldig tråd for dermed at holde liv i den
Hver mand sin fornøjelse Wink
Mikael Simpson
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10570
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2025 kl. 17:46
Jeg kan ligesom Naiera  heller ikke se hvad et indlæg om, at en chauffør ikke kan læse din adresse, har at gøre i et elektronikforum.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
660S Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Maj-2025
Status: Online
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 660S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2025 kl. 18:37
Post/fragtfirmaer forventer/forlanger tydelig angivelse af korrekt adresse! En chauffør skal ikke "gætte" sig frem, med risiko for at det afleveres forkert.

30.2.13 er ikke korrekt adresse-format!
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5167
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2025 kl. 21:58
Jeg kan bidrage med en ny Router leveret af GLS. Tilsyneladende spillet bold med den, så det ene hjørne af kassen er trykket ind. Der var tydelig markering med Fastspeed’s 3 fede røde streger, så de kan ikke ha været i tvivl om der var elektronik inside.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2025 kl. 23:07
660S, nu er 30.2.13 faktisk den korrekte adresse
Mikael Simpson
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2005
Point: 1049
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2025 kl. 23:56
Eksempel på korrekt adresse, som matcher din logik:

Øresundsvej 128, 1. 8
2300 København S

Bygning med altangang. Trappen op til altangangen er tildelt husnummer 128. Lejligheden er beliggende på 1.sal og har dørnummer ”8”.

https://danmarksadresser.dk/om-adresser/saadan-gengives-en-adresse

Umiddelbart ser 30.2.13 utilstrækkelig ud?
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2025 kl. 01:56
Hej.

En Google søgning viser:

Fakta om Hviidsvej 30, 2. 13, 8940 Randers SV

Hilsen Carsten.
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2025 kl. 19:12
Jeg har også uhyggeligt dårlig erfaring med UPS!
Jeg har 3 gange indenfor det sidste års tid enten fået leveret eller forsøgt at få leveret en pakke fra Holland.
Første gang blev de hver dag i omkring 3 en halv uges tid ved med at skyde skylden på vejret, så jeg til sidst mistede tålmodigheden og annulerede ordren.

Anden gang var der absolut ingen problemer, men i mandags var den gal igen.
Først udskød de med en dag, men næste dag kom en besked, at de havde været forbi, men ikke kunne komme til at aflevere den, så jeg skulle selv hente den senere i et pakkecenter, hvilket jeg ikke ville finde mig i, nu jeg havde betalt for levering på adressen, og var hjemme, da de sagde, de havde været forbi, så jeg ringede til dem, og blev lovet, at han ville forsøge at kontakte chaufføren og høre, om han kunne komme forbi igen.
Det gjorde han heldigvis, faktisk var det samme chauffør som sidst, men han havde åbenbart glemt adressen. Hans undskyldning var, at han havde været ovre i hovedbygningen, hvor jeg bor i en baggård, på trods af der står den fulde og korrekte adresse på pakken.

Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke ringer, telefonnummeret er angivet på labelen, hvis de har problemer, men de prøver nok at snyde sig til en kort arbejdsdag, og det er meget nemmere at aflevere det hele samlet på pakkecenteret.

Redigeret af Supergris - 12-Juli-2025 kl. 19:13
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu