|
Underlig praksis af Elgiganten |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juli-2025 kl. 15:58 |
Jeg fandt en fladskærm, som jeg var næsten klar til at købe Vel at mærke en ny fladskærm, ikke outlet eller manglende emballage osv. Så kom der en besked om, at produktet ikke er tilgængeligt i et varehus i min leveringszone (det fjerne og mystiske land Randers) Hvorfor nu det? Hvorfor ikke bare sende den fra et andet varehus
![]() Redigeret af jake51 - 03-Juli-2025 kl. 16:00 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Formentlig fordi du selv skal afhente den i det varehus du har angivet.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5165 |
Hvor fandt du et TV? På hjemmesiden, så kan det sendes. I en butik, så er det selvhenter.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
På hjemmesiden
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
Hjemmesiden - var det så Elgiganten der er sælger, eller en af de utallige andre der får lov til at sælge gennem Elgigantens hjemmeside? Et link til det ukendte tv vil måske kunne afklare spørgsmålet...... Klaus
|
|
![]() |
|
suk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2021 Status: Offline Point: 76 |
Jeg var ude for det samme, bare med en ovn.
Den var på lager i en elgiganten butik i Aalborg og jeg bor på Sjælland.
Du skriver du er fra Randers, så jeg gætter på at hvis du går ind og kigger på hvor fjernsynet evt er på lager, så er det fyn eller sjælland. Det elgiganten fortalte mig, er at de i nogle tilfælde kun levere indenfor samme landsdel. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |