|
Fra iPhone til Android |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juni-2025 kl. 12:13 |
|
Hej
Som inkarneret Apple mand, overvejer jeg at købe en Oneplus 13, som erstatning for min næsten 5 år gamle iPhone 12 Pro Max. Telefonen fungerer fint, men batteriet er ikke hvad det har været, og så virker den lidt træt sammenlignet med en ny Iphone. Jeg vil dog ikke betale de mange penge, for en ny pro iPhone - det er jo stukket helt af. Min bekymring går dog på, og det kommer til at spille sammen med mine andre devices. Jeg har Mac computer, iPad, Apple Watch og alle mine fotos i iCloud. Kan man få en Android til at synkronisere billeder med iCloud? Jeg er klar over, at jeg må skrotte mit Apple Watch (har faktisk 2). Dernæst benytter jeg homekit lidt til Philips Hue og min garageport, men det må jeg vel også vinke farvel til - eller rettere benytte andre apps til styring af dette. Jeg har også læst om problemer med sammenspil med Tesla - tænker på telefonnøgle. Til dem der har skiftet denne vej - hvad har været det sværeste at vænne sig til? Redigeret af Plex - 15-Juni-2025 kl. 12:17 |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5167 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Indrømmer de koster penge. Men jeg synes faktisk de er blevet billigere. Jeg har mine i ca 5 år, og vælger sq den nyeste iPhone igen når jeg skal skifte.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
|
Det kan godt være du har ret, men jeg tror ikke en 16e er nok til mig - elsker en stor skærm, og godt kamera vægter også en del. Måske der ikke er nogen nem genvej, og man bare skal smide +10 kilo for en ny pro iPhone, nu når Android ikke spiller særlig godt eller slet ikke med øvrige Apple produkter
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5167 |
|
Køber du også altid den største BMV? Nu kender jeg ikke din alder, så det kan jeg ikke kommentere på. Men 16e er en fin tlf med et bedre kamera end mit i XS udgaven. Og min gamle tlf tager nogle flotte billeder, gider slet ikke tage XLR kameraet med.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6361 |
|
Jeg har en iPhone 12 og overvejer også at købe Android næste gang
En til omkring 1500 kr. er vel god nok til mig
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4815 |
|
Hej.
Forrige mandag købte jeg i en butik en Samsung Galaxy S24 på tilbud med 6 mdr med fri tale og fri Data. Abonnementet koster i de første 6 mdr 169,- om måneden. Modellen er fra 2024. Her er et link: ![]() |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
|
Skal det være en 16, så falder de nok snart i pris når den nye 17 kommer efter sommerferien.
|
||
![]() |
||
Silent Sniper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2015 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 48 |
|
Hvis du er ved at være træt af batteritiden på din iPhone, kunne du overveje at få skiftet batteriet. Skrev denne mail til dem Hej Admire, Jeg skriver til jer, da jeg overvejer at få skiftet batteriet i min iPhone 13 Pro og har et par spørgsmål til processen hos jer. 1. Der er i forvejen monteret et PanzerGlass på skærmen. Kan dette blive siddende under batteriskiftet, eller skal det tages af? Fik dette svar retur Hej Martin, Tak for din mail. 1. Dit panserglas bliver fjernet under batteriskift, da der skal foretages test som autoriseret apple værksted 2. Som autoriseret reperatør må vi udelukkende kun bruge originale apple dele 3. Du kan naturligvis stadig se procenten, og den vil stige til 100% 4. Som nævnt, som autoriseret vil du ikke kunne se der har været et indgreb, den lukkes med samme funktioner som før 5. Prisen er 789kr De kunne skifte batteriet uden at fjerne mit panzerglass fra telefonen, det havde jeg ikke forventet. Yderligere kan jeg se service historik på min iPhone Om Historik for service og reservedele for iPhone - Apple-support (DK) Valgte at få nyt liv i min iPhone, da min Google Pixel 9 Pro XL ikke altid vil modtage opkald, eller kan ringe ud, eneste løsning er at genstarte telefonen
![]() Redigeret af Silent Sniper - 17-Juni-2025 kl. 08:17 |
||
![]() |
||
|
Hej Martin Godt tip der 👍🏻 Beskeden pris for et nyt batteri 🔋 Mit batteri er nede på 77% så, nogle gang kniber det lidt. Svjv kommer min gamle 12er også til at være kompatibel med iOS 26, så måske den skal leve lidt endnu 😀
|
||
![]() |
||
Silent Sniper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2015 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 48 |
|
Ja helt enig, synes det var en no brainer til den pris.
![]() Tænkte det ville koste mere, spurgte dem om det var uden moms (skrev fra min arbejdsmail) men det var med moms. En skarp pris, for at bringe liv i en ældre telefon
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |