|
Har Panasonic TX-48AS640E TV HDMI-CEC? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juni-2025 kl. 09:00 |
Hej. Fra Frequently Asked Questions. Citat:' How can I enable the HDMI-CEC feature on my Panasonic Viera TX-48AS640E TV? To enable HDMI-CEC (VIERA Link) on your TV, go to the "Settings" menu, select "HDMI" or "VIERA Link" settings, and then toggle the HDMI-CEC option to "On." This will allow you to control multiple HDMI-connected devices using a single remote control.' Når jeg går ind i Menu, ser jeg kun: VIERA Link: Link strøm til Link strøm af Standby strømbesparelse Intelligent auto-standby Og intet om HDMI? Har TV'et slet ikke HDMI-CEC? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal vel bare slå link strømmen til. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5165 |
Viera link er navnet på hdmi cec på Panasonic. Så slå det til, så virker det på de andre apparater hvis de er slået til også.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
660S ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2025 Status: Offline Point: 16 |
AS640E har HDMI-CEC.
Jeg bruger det dagligt. |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4814 |
Kan du huske, hvordan du satte det op? Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
Hej Carsten Jeg tror, at det der går galt er at du har sat TVets menusprog til dansk, mens de vejledninger du ynder at bruge er på engelsk. Sæt TVet til engelsk, så det matcher vejledningen. Jeg så jo, at det gik galt for dig i sidste uge på samme måde med button mapper. Når du har fået det til at virke, kan du stille menusproget tilbage til dansk. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Hej. Tak for mange gode svar. Dem vil jeg prøve. Jeg har TV'et stående hos et familiemedlem. Og kommer først derover ikke denne, men næste lørdag. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
Hej. Tak for dit link. Fra side 158 til 166 indeholder den et Resume af VIERA Link. Lige hvad jeg skal bruge. Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |