|
Pioneer vsx-1131 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cutty ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10 timer 43 minutter siden Sted: Fyn Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10 timer 38 minutter siden kl. 13:42 |
Hej
Har et problem med vores Pioneer vsx-1131 Det begyndte med at Bt ikke fungerede og efterfølgende står den bare og køre med #now initializing# .? Har forsøgt med en fabriks reset, så der står #clear# Men hjælper ikke.. nogen der ved hvad jeg kan gøre.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19653 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror bare at du skal købe en ny…..
Klaus
|
|
![]() |
|
Cutty ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10 timer 43 minutter siden Sted: Fyn Status: Offline Point: 5 |
Håber lidt mere på, at der findes en anden
mulighed..
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5076 |
Og genstart hjælper heller ikke? Når noget ikke virker, er det smart at hive el stikket ud og vente 5 min. Hvis ikke det hjælper, gåes videre med at tage alle tilslutninger fra incl el stik, vente 5 min. Virker bluetooth nu?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Alt dette er prøvet af.. ved ikke om en ny firmware kan gøre en forskel?
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5076 |
Hvis der ligger ny FW, så læg det på, det kan være det hjælper. Ellers har jeg ikke andet råd.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19653 |
Det er da værd at prøve. Hvis du på nogen måde kan få den til at opdatere. Mit bedste bud er desværre at der ikke er det store at gøre….. Klaus
|
|
![]() |
|
Har fundet en firmware fra 2021..
Jeg poster resultat her.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |