|
K: Technics SE-A |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hifimanden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2024 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juli-2024 kl. 08:45 |
Hej med jer,
Jeg søger med lys og lygte efter diverse Technics-modeller. Standen er lige gyldig. God pris gives ![]() Technics SE-A900s Technics SE-A909s Technics SE-A1000 Technics SE-A1010 Technics SE-A2000 Technics SE-A5 Technics SE-A3 Technics SE-A1 og andre! Tøv ikke med at skrive :-)
Redigeret af hifimanden - 08-Juli-2024 kl. 08:46 |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 5167 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det forstår jeg godt, det er kvalitet. Blot nogle vilde priser de går til i dag.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
hifimanden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2024 Status: Offline Point: 4 |
Præcis - dog bliver de ikke solgt... De hænger ude på eBay og Hifishark for evigt. Jeg giver gerne en god pris, men det skal også være det som svarer til den reele værdi
![]() |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 5167 |
Er det opkøb som du reparerer og sælger videre, eller er du samler?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Køb, evt. reperation også ind til samlingen :-D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |