Hej
Jeg skal bruge et 26'' LCD TV, som skal forbindes til min PC til visning af billeder, film, surf på internet osv. Derudover skal det selvfølgelig bruges til alm. TV.
Jeg har kigget på Panasonic TX-26LX600F, som jeg har fundet på idealo.de til omkring 8000 kr.
Jeg har læst et par anmeldelser og det lyder som et rigtig godt TV.
Så vidt jeg kan se, understøtter det ikke VESA standarden. Jeg vil dog gerne have et flexibelt vægophæng til TV'et (altså en arm), så jeg kan trække det ud fra væggen og dreje det fra side til side. Kan dette lade sig gøre til dette TV?
Er der nogen, der ved, om det understøtter 1:1 pixelmapping? Og hvor vigtigt er dette overhovedet?
Er der nogen, der ved, om Panasonic har verdensgaranti, jeg kan benytte mig af i Danmark?
Jeg har lagt mærke til at TV'et hedder TX-26LX600 på den danske Panasonic side, men den, jeg har fundet på Idelao.de, hedder TX-26LX600F. Har F'et nogen betydning?
Jeg synes måske det er lidt dyrt for et 26'' LCD TV. Prisen i danmark starter omkring 10.000,- i tyskland omkring 8.000,-. Er der nogen der kender til nogle gode 26'' køb til lidt billigere penge?
Mvh
Jacob Vennervald