recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kortsluttede antennestik?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKortsluttede antennestik?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ziphnor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Direkte link til dette indlæg Emne: Kortsluttede antennestik?
    Sendt: 14-Januar-2007 kl. 16:56
Hej,

Jeg har et KDF-E50A11E projektions TV,købt i tyskland, som i lang tid har givet mig problemer. Det har ialt været til 3 reparationer ...

Jeg har kæmpet med at den HTPC der var tilsluttet via DVI->HDMI nogle gange genstartede når TV'et blev tændt (uanset om PC'en var i BIOS eller windows og uanset hvilket grafikkort). Idag undersøgte vi så stikkene bag på og fandt ud af at samtlige antenne stik på TV'et er kortsluttet, dvs der er forbindelse mellem det ydre 'skjold' og lederen i midten. Nu ved jeg ikke så meget om dette, men det virker umiddelbart ikke særlig smart. Når jeg måler det samme på kablerne og på antenne indgangene på HTPC'en er der ikke sådan en forbindelse mellem skjold og leder. Nu har jeg også problemet med HTPC'en når der ikke er nogle antenne stik sat til, men man kunne jo forestille sig at der var tilsvarende problemer med HDMI stikket.

Nu er det sådan at jeg blev lovet ved sidste reparation at jeg ville få pengene tilbage hvis det fejlede igen, og derfor vil jeg gerne lige være helt sikker på at der er tale om en væsentlig fejl når antenne stikkene er tilsluttet?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu