|
-Solgt-... Arendal + Klipsch + Cambridge + Crown |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jens PN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2019 Sted: Ribe Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2023 kl. 15:13 |
1 sæt Klipsch RP-600M højttalere. Solgt. -------------------------------------------------------------------------- 1 sæt Arendal 1723 Monitor THX "White Satin" Solgt --------------------------------------------------------------------------- Crown XLS 1502 forstærker / 2 X 300W i 8 Ohm. Solgt ---------------------------------------------------------------------------- Cambridge Audio CXN V2 - streamer/netværksafspiller. Solgt ---------------------------------------------------------------------------- Redigeret af Jens PN - 20-Marts-2023 kl. 17:05 |
|
Yamaha CX-A5200 - McIntosh - Emotiva - SVS Micro - JBL L100 Classic Black Edition - JBL HDI 1600
SVS Ultra Evolution Center -Arendal 1961 Height - Matrix Audio Element i2 Streamer |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Hvad betyder et sæt 1723 monitor. To, tre eller 5 styk? |
|
![]() |
|
Jens PN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2019 Sted: Ribe Status: Offline Point: 92 |
2
|
|
Yamaha CX-A5200 - McIntosh - Emotiva - SVS Micro - JBL L100 Classic Black Edition - JBL HDI 1600
SVS Ultra Evolution Center -Arendal 1961 Height - Matrix Audio Element i2 Streamer |
|
![]() |
|
Simon K ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2023 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3 |
Hej Jens pn
Har du stadig dine Arendal monitors til salg? Du skriver 95 % som nye? - kan det uddybes? Hvad er den bedste pris du vil sælge til? Vh Simon |
|
![]() |
|
Hej Simon.
Har sendt pb til dig.
|
|
|
![]() |
|
Simon K ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2023 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3 |
Hej igen Jens
Du kan vel ikke sige mig hvordan jeg læser PB? Kan ikke lige få beskeden frem? Vh Simon
|
|
![]() |
|
.
Redigeret af Jens PN - 14-Marts-2023 kl. 07:59 |
|
|
![]() |
|
Det kan jeg slet ikke finde ud af:)
Kunne du evt sende det direkte til min mail? Simonkjaer84@gmail.com
|
|
![]() |
|
Tagetage ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2023 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1 |
Hej Jens. Jeg kunne godt være interesseret i din streamer.Hvad betyder "95% som i ny stand"😜
Mvh Tage
|
|
![]() |
|
Hej Tage.
De 95 er bare et tal jeg finder på. Den fremstår faktisk som ny, men synes ikke jeg vil skrive 100% når den nu engang er købt december 2020. Skriv gerne på min mail for mere info: ribe@live.dk
|
|
|
![]() |
|
PeterFP ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2023 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 1 |
Hej Jens
Er interesseret i dine Arendal højtalere. Jeg så din mail i tråden, så skrev en mail til dig tidligere idag. Håber at høre fra dig, gerne via mail. Mvh Peter
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |