|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anderscash ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 13-Januar-2007 kl. 10:28 |
Har som så mange andre været på udkig efter en fladskærm til afløsnig af det gamle CRT. Var for nyligt en tur i TC (Århus) for at kigge på Pana/Pio plasma..... Ganske imponeret, men dog lidt afskrækket af prisen på Pio 427xa samt det "blæst" omkring de lilla slanger på pana PV60'en. Imidlertid faldt jeg over dette års EISA Awards 2006, hvor ovennævnte LG vandt for årets bedste "Plasma for fattigrøve". http://www.eisa-awards.org/history/2006-2007/video.html De skriver bla: LG Electronics has introduced a real highlight in the field of plasma TV. Thanks to its use of a thin filter-foil instead of a glass filter screen, the 42PC1RR reproduces astonishingly deep black levels, giving high contrast with a wide viewing angle, and it is almost immune to the distracting effects of reflected light
Det er ikke en skærm. jeg har set i nogle butikker, og synes ikke umiddelbart det lader til, at den er diskuteret i dette forum. Er der nogle der har set denne skærm live, og er der noget substans i den der (nye?) belægning på skærmen mod genskin?? Prismæssigt ligger LG'en jo tæt på Pana PV60'en, så det kunne måske være et alternativ?? VH Anders |
|
![]() |
|
Anderscash ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Ups..... Skulle vist bare have søgt på LG 42 PC1R, så poppede der jo en del tråde op...
|
|
![]() |
|
baktus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 90 |
![]() |
Der vist forskel på 42pc1r og 42pc1rr. Sidstnævnte er med indbygget 80 gb harddisk.
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Du får fantastisk meget billedkvalitet for pengene her-dog har der været en del med en fejl hvor billedet pludselig forsvinder.(se tråd herom) En af mine kollegaer har den-og han er vældig tilfreds-til trods for at også den har været til rep.Men man kan altså godt fornemme at det er et lidt "skrabet" tv-sammenlignet med eks.vis Pioneer,men....flot,flot billede har den. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12443 |
![]() |
LG's plasma TV har helt sikkert deres egne udgaver af Panasonic's 'lilla slanger', det er bare ikke de kræsne brugere der køber LG, så der er ingen der gider finde og lave larm over hvadend man nu vil kalde et sådant fænomen på et LG plasma TV.
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() |
Jeg synes alt den omtale om de LILLA SLANGER er vildt overdrevet og ja jeg har set alle tråde om det og set billeder men helt ærlig jeg kan kun lige ane det hvis jeg leder efter det ....
så min mening LA IKKE SLANGER HOLDE JER FRA PANA |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! ENIG-jeg ville heller aldrig selv overveje LG-efter at Pana. er kommet så langt ned i pris. Jeg ved at min kollega også ville vælge PANA. idag-men da han købte var den dyrere end LG. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |