|  | 
| Alternativ til pi | 
| Besvar   | 
| Forfatter | ||
| aerik   Guld medlem     Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4284 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Emne: Alternativ til pi Sendt: 05-Februar-2023 kl. 09:38 | |
| 
   Jeg mangler en lille pc til mit værksted. Jeg overvejer en pi, men synes prisen er stukket lidt af for dem. Hvilke ville I kigge efter? | ||
|  | ||
| Guests   Gæst   |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 05-Februar-2023 kl. 10:13 | |
| 
   Der er noget vejledning i at installere Debian Raspberry Pi på en gammel computer (Hvis en sådan haves i gemmerne) her: https://projects.raspberrypi.org/en/projects/install-raspberry-pi-desktop  Eller, hvad med Linux Mint: https://linuxmint.com/ Vælg en 64 bit-version. Så får du opgraderinger til systemet, fremover. | ||
|  | ||
| aerik   Guld medlem     Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4284 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 05-Februar-2023 kl. 10:22 | |
| 
   Havde egentligt overvejet en pi, pga størrelse. Men måske jeg skulle overveje at 3d printe et vægbeslag og hænge en aftjent laptop op i stedet.  Det overvejer jeg lige. Tak. | ||
|  | ||
| Guests   Gæst   |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 05-Februar-2023 kl. 10:42 | |
| 
 Man kan sige: Så hænger den jo!!!  (Kunne ikke lade være...) Husk lige, at den USB-pind, du laver imaget på, (hedder det vist), der må IKKE ligge billeder, dokumenter eller andet... Det vil blive slettet. Redigeret af mnielsen - 05-Februar-2023 kl. 10:46 | ||
|  | ||
| KlausDM   Platin medlem     Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 20004 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 05-Februar-2023 kl. 11:03 | |
| 
 Enten en laptop, eller en rigtig pc, fra refurb.dk Lige nu er der en komplet brugt bærbar til 1500 kr med følgende specs: Lenovo ThinkPad 13 Gen 2 Intel Core i5, 2.72 GHz, 8 GB DDR4, 128GB SSD, 13.3" 1920 x 1080 pixel, Bluetooth, Webcam, Grade C Klaus | ||
|  | ||
| Guests   Gæst   |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 05-Februar-2023 kl. 11:22 | |
| 
 Windows 10 er jo kun gyldigt indtil 2025 - så skal han til det igen... | ||
|  | ||
| Palleba   Bruger     Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 116 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 18-April-2023 kl. 19:20 | |
| 
   Hej! Ville bare sige at denne Youtube kanal har mange gode video'er med alternativer til Pi, plus meget andet. | ||
| 
     Med venlig hilsen Palleba | ||
|  | ||
| Besvar   | |
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |