|
K: Asus rt-ax88u |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2023 kl. 08:36 |
Jeg søger overstående. Pris kan vi tage ved henvendelse.
Kom frisk
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå...
Hvad er det for en dims?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Wildmann ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2021 Sted: 7500 Status: Offline Point: 28 |
Det er en router.
![]() |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Hvad med en RT-AC88U
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Hold øje med Asus ebay.de shop Løbende så sælger de refurbished routere til halvpris. Fik 2x AX88U til lige under 1000 kr stk og en AX86S til 650 kr
Redigeret af Jonas_R - 21-Januar-2023 kl. 15:49 |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
Jeg vil også gerne tilføje en Ax88u til min Ac88u.
Der er en til lige under 1100kr, men når jeg tilføjer den via linket, så står der de ikke sender til min adresse.
Hvordan fik du den bestilt? |
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Jeg har en adresse i Tyskland hvor jeg kan få sendt pakker til. Koster ca 80-90 kr for videresendelse.
Sig til hvis jeg skal hjælpe med køb, du kan evt sende mig en PB.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |