|
|
eSIM på Apple Watch (Telmore) |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
Pade2204
Guld medlem
Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: eSIM på Apple Watch (Telmore)Sendt: 23-September-2022 kl. 16:02 |
|
|
Jeg har siden udgivelsen af Watch Series 8 haft problemer med at få tilføjet eSIM til uret hos TELMORE (TDC). Når jeg kører Watch setup og vil tilføje mobildata, så når den til deres hjemmeside hvor jeg skal acceptere betingelser samt eSIM for 29 kr om måneden: derefter går den "i kludder" som Telmore selv skriver det på deres hjemmeside. Så er beskeden fra Telmore: "Prøv igen om 24 timer" ...Det har jeg så gjort i 1 uge nu. De giver ingen information, har ingen driftsstatus på dette, men de mener bare kunderne skal prøve til de bliver sindssyge. Dette er gjort opdateret styresystemet: - IOS 16.0.2 - OS Watch 9 Prøvet: - Netværksnulstilling på iPhone - Opdateret det hele med WIFI slået fra (anbefales af Telmore) - Fabriksindstille Watch og slettet Appen på iPhone - Safari via Indstillinger på iPhone: Slå skjult IP fra samt sporing imellem hjemmesider fra. (anbefales af - Telmore) - jeg har muligvis gjort mere, men kan snart ikke husket forsøgene fra hinanden. Det hele er jo frustrerende fordi man ikke har fornemmelsen af, at der bliver arbejdet på det - de siger flere har oplevet problemer, men de kan intet sige om forløbet eller om/hvornår det bliver udbedret. Telmore mener dog den bedst service er, at bede kunden om at prøve igen om 24 timer til uendelighed. Er der andre der har haft samme oplevelse - og evt erfaringer med andre teleselskaber som godt kan finde ud af at ligge eSIM på et Apple Watch abonnement?
|
||
![]() |
||
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Online Point: 8687 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-September-2022 kl. 17:34 |
|
|
Har du prøvet at tale med dem?
|
||
![]() |
||
Pade2204
Guld medlem
Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-September-2022 kl. 18:29 |
|
Er der noget i mit indlæg som indikerer at jeg ikke har været i kontakt med dem? ![]() Hver gang den melder fejl på deres hjemmeside er eSIM-abonnementet låst. Det betyder at du skal have fat i dem HVER gang, for at få det slettet. Men for at svare på dit spørgsmål, så har jeg skrevet med dem frem og tilbage i 8 dage, og talt med 3 forskellige medarbejdere. Redigeret af Pade2204 - 23-September-2022 kl. 18:31 |
||
![]() |
||
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Online Point: 8687 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-September-2022 kl. 21:12 |
|
Ellers havde jeg jo ikke spurgt
|
||
![]() |
||
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-September-2022 kl. 00:13 |
|
|
Jeg har kun erfaring med teleselskabet 3, og der virker alt med Apple perfekt.
|
||
|
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
keldp
Guld medlem
Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-September-2022 kl. 07:21 |
|
|
Jeg har det samme problem og har også prøvet alt og det virker bare ikke.
|
||
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
||
![]() |
||
Pade2204
Guld medlem
Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-September-2022 kl. 16:31 |
|
|
Telmore får det til at lyde som om de aldrig har hørt problemet før. Ser man på deres Facebook side er der flere med samme problem, og også her. Så enten er de super dårlige til at samle op på deres tekniske udfordringer, eller også er der udviklere ikke gode nok. Det bliver et andet selskab for mit vedkommende.
|
||
![]() |
||
Kristian3th
Bruger
Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-September-2022 kl. 17:27 |
|
|
Jeg har eSIM fra Telmore til mit Apple Watch 4. Ingen problemer...
Redigeret af Kristian3th - 26-September-2022 kl. 17:30 |
||
![]() |
||
Pade2204
Guld medlem
Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-September-2022 kl. 19:12 |
|
Hvornår fik du dit eSIM lagt på uret? i denne måned? |
||
![]() |
||
Pade2204
Guld medlem
Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-September-2022 kl. 19:16 |
|
|
||
![]() |
||
Kristian3th
Bruger
Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-September-2022 kl. 19:23 |
|
|
Det er flere år sinden, at jeg gjorde det. Jeg gik netop og ventede på, at de lancerede eSIM, og da de gjorde, bestilte jeg.
|
||
![]() |
||
Pade2204
Guld medlem
Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-September-2022 kl. 22:59 |
|
Det er selve pairing som fejler pt. Så når du allerede har eSIM på er det sikkert fint. Nye ure kan bare ikke få eSIM på hos Telmore pt.
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |