|
S: LG 55" A1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michael K ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2022 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-September-2022 kl. 23:11 |
Sælges pga. opgradering. Et super TV. Købt 7/11/2021. Har været tændt i mindre end 100 timer. Det har ingen pixelfejl, mærker, eller andet. Står som nyt. Har kvittering fra Komplett.dk. Har kasse og tilbehør.
Er en pris på 3800 kr helt hen i vejret? PS. kun afhenting i Allerød. Redigeret af Michael K - 27-September-2022 kl. 00:02 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og hvor kan den afhentes ?
|
|
![]() |
|
Michael K ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2022 Status: Offline Point: 7 |
#1 god pointe. Glemte det lige. Er rettet nu.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Jeg vil gerne byde 3000kr - set i lyset af jeg mindes kostede 3999k i lange perioder.
Men lad mig høre hvad du tænker:)
|
|
![]() |
|
@Bromberg5 jeg har set og accepteret dit bud. Er du fra nærområdet?
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
PM sendt
|
|
![]() |
|
Hvor ser jeg mine PM? :D er ny her.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5340 |
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Nå okay tak for opklaringen :)
@bromberg5 - er der andre måder du kan skrive til mig på?
Redigeret af Michael K - 28-September-2022 kl. 19:44 |
|
![]() |
|
Ahhh det havde jeg ikke tænkt på.
Send mig en sms på 28295552
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5340 |
Så vidt jeg husker kan man (evt kortvarigt) ændre sin profils e-mail adresse fra Privat til offentlig, så andre kan kontakte dig igennem profil i stedet for PM.
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Det er solgt, og tråden kan lukkes.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |