|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-August-2022 kl. 15:47 |
Har 1 stk; Samsung Galaxy S21 5G 128GB Gray, i overskud, perfekt stand, købt kontant, den 10/12-2021, hos Callme.dk.
Det er den her model: https://www.callme.dk/shop/samsung/samsung-galaxy-s21-5g/#/gray/128-gb/24/1 Desuden medfølger denne originale Samsung oplader inklusiv USB kabel og et gennemsigtigt silikone cover: https://www.callme.dk/shop/accessories/samsung-25w-travel-adapter-sort-uden-kabel/#/black/1 Aner ikke hvad sådan en, inklusiv lader kan sælges for, kom meget gerne med et bud / pris idé, da jeg skal af med den, håber der er en som kan hjælpe mig lidt her ![]() Mvh Dennis
Redigeret af Denner - 07-September-2022 kl. 08:07 |
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen der kunne være interesseret i sådan en i perfekt stand, tænker vel at den burde kunne indbringe halvdelen af nyprisen, specielt pga den gode stand og at den ikke er så gemmel og der stadig er lang tid tilbage af garantien ?
|
|
![]() |
|
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1128 |
Tror at hvis du skal vække interesse for din telefon, så vil det hjælpe hvis prisen fremstår. Hvad var nyprisen? specielt på telefoner syntes jeg at det er svært, der er så mange forskellige nypriser alt efter hvem som sælger.
Frank |
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
jeg købte en s21 i november sidste år til 3000kr. Det kan du dog ikke købe den til længere nogen steder.
Jeg vil tro at en s21 vil kunne indbringe omkring de 1500-2000
Redigeret af Allanbp - 03-September-2022 kl. 07:18 |
|
![]() |
|
Tak for svar
![]() Den befinder sig i 8300 Odder hvis man vil se den inden køb, ellers sender jeg selvfølgeligt billeder. Nyprisen lige nu hos CallMe er 3999kr, tænker det er det billigste den kan købes for i DK ? Så det giver vel en brugt pris på 2000kr eller 1999.5kr hvis man skal være helt nøjagtig ![]() Desuden medfølger denne originale Samsung oplader inklusiv USB kabel og silikonecover, så lad os sige 2000kr + evt forsendelse, for en eventuel køber :)
Redigeret af Denner - 03-September-2022 kl. 09:08 |
|
![]() |
|
"Reserveret"
sletter så snart jeg ved om den er solgt
![]() |
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |