|
sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Brian Mack ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2022 Sted: Næstved Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2022 kl. 18:33 |
|
hejsa
jeg har en Sony STR-DA5500ES i sort Jeg har original papkasse brugermanual og Fjernbetjening Rigtig god stand og ikke brugt ret meget har stået i ikke ryger og dyrefrit hjem hvad kan man få for den ? evt. nogle som er interesseret mvh Brian Redigeret af Brian Mack - 23-Juli-2022 kl. 21:31 |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5072 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er jo fine ting, men hvad med alder?
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
Brian Mack ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2022 Sted: Næstved Status: Offline Point: 3 |
|
Jeg kender ikke alder på dem
Det er noget min far har haft Mvh Brian
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
|
SACD er fra 2010 og surroundreceiver fra 2009.
Klaus
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5072 |
|
Og fordi det er Sony’s ES serie, kan de vel indbringe 1000-1200 pr stk
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
|
Det er sgu svært. Der skal godt nok findes den rigtige køber til en SACD afspiller og en lettere forældet sorroundreceiver. Klaus
|
||
![]() |
||
|
Jeg har selv en Sony SCD-XA 5400ES som kostede 9000 kr for 12 år siden. ES står for elevated standard og betyder der er brugt bedste kvalitet i drev, print og strømforsyning.
Hvad angår STR-DA 5500ES, må det samme være gældende. Jeg ville nok ikke købe andre CD afspiller og AVR med den alder.
|
||
|
||
![]() |
||
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
|
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
|
Det er kun liebhavere der har interesse for så gammel elektronik. Prøv at sætte det til salg på et vintage forum. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |