Hej hkochnielsen!!
Jeg vil da gerne, som jeg har gjort før anbefale LE40R7 modellen..jeg var, som dig, rundt og kigge på de forskellige tv der er på markedet nu og faldt for ovennævnte da jeg synes det er et pænt tv også når det er slukket. Billedet er efter min opfattelse godt ved tv (stofa digital-spejl) og rigtigt fint ved dvd (hdmi- hd860)... Det er SMUKT ved HD-Tv og HD-DVD.. Der er et pænt godt sort niveau og intet efterslæb (så jeg nemli også ved 100 hz???) Smukke farver. Logisk menu/ fjernbetjening. Jeg er ikke klar over hvordan billedet er ved analogt tv-signal!!!!
Nogen siger at LE40R7 er en spare udgave af M/N- modellerne...det ved jeg ikke, man kunne sige at M/N- modellerne var luksus udgaver af R-modellerne
... det er jo så et spørgsmål hvor man sætter grænsen for hvor meget man vil betale for et tv..
Syns der mangler HDMI, der er kun en...har jeg løst med en HDMI splitter til 800....så nu har jeg 3 indgange...
Alt i alt en god 40 tommerskærm til prisen... fåes til ca 12000 pt, rigtig god value for money!