|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() Sendt: 10-Januar-2007 kl. 21:26 |
da jeg nu skal til at aflevere mit plasma pga fejl med billedet,har de tilbudt mig noget. det jeg er blevet tilbudt er et samsung f71 lcd 40". er der nogen der kan sige godteller dårligt om dette tv. |
|
|
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Rent billedmæssigt synes jeg ikke det virkelig imponerer, og du skal hvert fald ikke vælge det udelukkende på baggrund af, at det er et 1920x1080 panel, for det er en dårlig indikator for billedkvaliteten lige i dette tilfælde. Har du fået andre tilbud? |
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
|
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() |
nej men jeg kan jo næsten vælge selv. jeg må jo også erkende at efter at havde læst en masse herinde,tror jeg at det også kunne blive panasonic pv60 eller pv 600. jeg gider ikke at bytte engang til,så det skal være ordenligt billede.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
dette er jeg nu blevet tilbudt. panasonic pv 60,kan bytte lige over med det jeg har pionere 427 xa,der skal lidt ekstra penge på bordet. hitachi 42pd9700n, der skal der opså lidt penge oven i. samsung f 71,der skal der også lidt penge oven i. kom med et bud hvad det skal være |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
så blev det panasonic TH-42PV600 . skulle være det bedste i følge de fleste forums |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |