|
S: panasonic Dmp-UB900 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
kdybro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Sindal Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2022 kl. 19:20 |
hej alle sammen Jeg vil gerne høre sælge Panasonic Dmp-UB900 og den skal koste 1700kr
Redigeret af kdybro - 17-April-2022 kl. 16:29 |
|
![]() |
|
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1129 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg købte en panasonic dmp-ub900 i sidste uge for 1500,-
Har også set den stå til 2500,- Frank
Redigeret af Frank13 - 12-April-2022 kl. 19:53 |
|
![]() |
|
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Jeg vil sige omkring 1500 kr, der er ikke så meget salg i fysiske afspillere længere.
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
Hvor befinder den sig henne???
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 5072 |
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
kdybro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Sindal Status: Offline Point: 89 |
den står i Sindal nordjylland
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
det er vel også kun på pc - man kan se det…
Jeg kan i hvert fald ikke se det på min tlf.
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
hvor gammel er den? (Evt. Kvittering)
Er den fuld af ridser ? Er der original emballage så den kan sendes forsvarligt ?
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
Det er fordi du har valgt mobiludgaven af forum. Gå til bunden af siden og vælg Visning: Klassisk.
|
|
![]() |
|
der ikke original emballage til den den er ikke fuld af ridser den er 6 år gammel
|
|
![]() |
|
bump
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |