|
V: Denon, Thule og B&W |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nicolait ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2016 Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2022 kl. 19:07 |
Jeg vil gerne af med følgende ting, men jeg er tvivl om, hvad tingene skal koste.
Det drejer sig om en: - Denon avr 3313 surround receiver - Thule DVA100 - Thule TU150 - Thule IA100 - en 8" B&W subwoofer Fælles for det hele, er at det står i meget fin stand, og det er fra et ikke-rygerhjem. Denonen befinder sig i København, mens resten befinder sig i Hillerød. |
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan du skrabe 2000 kr samlet ind for det hele, så vil det være fair..
Gå efter at sælge tingene hver for sig
|
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5072 |
Fair for hvem?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Nicolait ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2016 Status: Offline Point: 66 |
det var nok også i den leje jeg tænkte. Måske omkring 2500 kr. havde jeg nok håbet på.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |