|
Køb af studiebærbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Glazzy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2021 Status: Offline Point: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2022 kl. 12:47 |
Hej Forum
Jeg skal bruge en studiebærbar til min søn. Budget 5000-6000kr. Kunne han spille lidt fortnite på den ville det være fint, ved ikke om det kan lade sig gøre inden for budget? Har kigget lidt på sådan en her, er den noget værd? På forhånd tak og god weekend
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min søn købte en MacBook Air til studiestart.
Overvej det. Kan se at hvis du kan acceptere en outlet model fra Elgiganten kan du få den til 6500. Klaus
|
|
![]() |
|
Glazzy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2021 Status: Offline Point: 81 |
Det ville jeg også klart helst selv, men skolen fraråder at bruge Mac da de giver for mange problemer ift de programmer de bruger
Han går i 6 klasse
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5195 |
Ja det er god bærbar med flere muligheder. Den drejbare skærm er smart men også lidt skrøbelig. Men det kan en 13 årig nok godt passe på.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |