recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: JVC dla-X7000 projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: JVC dla-X7000 projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ted Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Januar-2013
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: JVC dla-X7000 projektor
    Sendt: 01-Februar-2022 kl. 13:17
Har en x7000 til salgs efter opgradering.

Projektoren kan vise 4k via e-shift og har meget høj kontrast og høj lysstyrke. Jeg har uploadet tweakede gamma kurvor for bedre HDR gengivelse. Jeg har også en HDFury-linker som kan ingå i handelen. Den fjerner HDR-tagen fra HDMI-forbindelsen og stopper projektoren fra at gå direkte til den inbyggede "gamma D", som virkelig giver en elendig og alt for mørk HDR billede.

Den har en næsten ny lampe (192 timer) købt som original fra AV-connection til 4499 Kr forrige sommer. Den gamle lampe som har ca 1600 timer ingår også. Den virker stadig fint men giver lidt mindre lys end den helt nye. Projektoren er autokalibrered med en spyder 4 colorimeter.

Projektoren har en mindre fejl: den taber hukommelsen til lens-memory. Det har ingen betydning hvis du bruger en 16:9 lærred eller har en anamorfisk linse (som mig), men det gør den mindre god til 2.35:1 lærreder uden linse da man bliver nødt til at skifte manuelt via fjernbetjeningen. Power Zoom, fokus, lensshift virker uden problemer.

Kan ses i nordsjælland.

Pris. 15.000 kr

Skriv endelig hvis der er spørgsmål!

Neden, to (ikke særligt gode) billeder (dårlig kamera i telefonen).

Redigeret af Ted - 08-Februar-2022 kl. 09:01
Til top
Ted Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2022 kl. 09:00
Ny pris: 15.000 Kr
Til top
Ted Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2022 kl. 23:51
solgt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu