recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Component-switch?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketComponent-switch?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Christian Otte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Emne: Component-switch?
    Sendt: 08-Januar-2007 kl. 20:17
Nu er der jo kun én componentindgang på Pioneer 427XA, men er det muligt at købe en switch af en art, så man kan have flere ting tilsluttet med component af gangen?
Til top
Bambus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2007 kl. 22:03

Jah - en enkelt søgning på Google fandt dette:

http://www.tvcables.co.uk/cgi-bin/tvcables/component-video-s witch.html?id=N3iKgUsx

Så - et sådan produkt findes, men hvor du vil købe det, skal du selv beslutte.

Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2007 kl. 22:09
Ja det findes.

Har selv lige eftesøgt hjælp til at finde en billigt under "Distribution i hjemmet": http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=18797& PN=1

Som du kan se nederst i tråden er jeg nået frem til en relativ billig en, som dog koster £26 i porto.

Og jeg efterlyste i samme omgang om andre var interesserede.
Bedst selvfølgelig hvis interesserede var fra Århus-området ligesom mig selv, men måske du er interesseret?

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Christian Otte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-November-2005
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2007 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af Maggerholm Maggerholm skrev:

Ja det findes.

Har selv lige eftesøgt hjælp til at finde en billigt under "Distribution i hjemmet": http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=18797& PN=1

Som du kan se nederst i tråden er jeg nået frem til en relativ billig en, som dog koster kr.287 (£26) i porto.

Og jeg efterlyste i samme omgang om andre var interesserede.
Bedst selvfølgelig hvis interesserede var fra Århus-området ligesom mig selv, men måske du er interesseret?

Mvh Michael

Ja, spørgsmålet er så bare, om jeg klare at skulle skifte kabler ud af og til, indtil PS3 kommer, hvor jeg så vil bruge den til PS2-spil :) .

Men hov, jeg skal jo nok også have en Wii, og der er man jo også nødt til at have et componentkabler til! Så er jeg måske alligevel interesseret :) .
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2007 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af Christian Otte Christian Otte skrev:

... Så er jeg måske alligevel interesseret :) .

Du (og andre) må endelig sige til.
Jeg har også lavet en forespørgsel på Dansk Hjemmebioforum, om nogle vil være med til at gå sammen om at købe.

Selv har jeg ikke lynende travlt, da jeg er midt i eksamensperioden, så du kan jo tænke lidt over det.

Jeg bestiller i hvert fald ikke før midt i februar, medmindre der kommer tilslutning til at købe sammen.

Mvh Michael

Redigeret af Maggerholm - 09-Januar-2007 kl. 21:21
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu