|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Rasmus Lundgree ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 08-Januar-2007 kl. 12:41 |
|
Hej igen I min jagt efter et 32" LCD TV har jeg nu kig på et JVC LT-32X70BU, som på papiret og på netsiderne ser ganske fornuftigt ud. Jeg er blevet tilrådet - bl.a. herinde - at tage ud og ved selvsyn se tv'et og i særdeleshed hvordan billedet står, men jeg kan ikke finde det nogle steder. Jeg har været i Fona, Merlin og Elgiganten (sidste kun hjemmeside), men jeg kan ikke finde det nogle steder. Jeg kan heller ikke finde en forhandlerliste på nettet. Er der en eller anden der kan hjælpe :o) Mvh Rasmus |
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej. Det er nu også et rigtig godt TV du er int. i, det tør jeg godt love dig. Nå men forhandlere??? Jeg ved at "EXPERT" er forhandlere af dem, men ikke alle dem hjemme, og nogle tager dem kun hjem på bestilling, det ligger bl.a. på deres hjemmeside/netbutik. Held og lykke. Hvor i landet bor du forresten??? ... Måske det kunne være en nyttig oplysning at vide det. Redigeret af Pokerface - 08-Januar-2007 kl. 13:12 |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
ellers kig hos folgende: Electric City Speakers Corner ITbutikken.dk Og saa prov hos Expert, men ring inden,mange har den staaende men ikke alle |
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
||
Rasmus Lundgree ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|
Super. Hvis jeg er tilfreds med designet i "real life" så bliver det et JVC jeg køber
God pointe |
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej igen Rasmus. I Kbh. okay... Så er jeg lige ved at tro, at jeg før har læst, at de hos et firma som hedder "Speakers Corner" har den på lager. Redigeret af Pokerface - 08-Januar-2007 kl. 18:57 |
||
Mvh. Frede.
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
Hvis du skal se den fysisk i aktion og høre nærmere om indholdet, så er du også nødt til at tage i butikken. Men er du selv mindet for opstilling, og selv sørger info om produktet på nettet, og er mindre interesseret i at se den live, da du jo har 14 dages returret på nethandel, ja så er det netbutikken du skal vælge. Der er tit en grund til hvorfor det kan være lidt dyrere at handle i en butik, det er ikke altid bare fordi de vil være dyrere. |
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
||
snoopy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|
Electriccity på fisketorvet har jvc, ved ikke hvilke modeller. http://www.mm-vision.dk/ sælger jvc til gode priser og giver god service, har købt hos dem flere gange uden problemer |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej "BrianJVC". Egentlig meget enig i det... Men jeg synes alligevel, at når der er så store forskelle på priserne, som der jo vitterlig ofte er, (flere gange har jeg forskelle på op til 3000 kr), og så er forskellen efter min mening altså alt for stor. Men hvis der kun er tale om en mindre forhøjet pris, så er det naturligvis OK at levering og opsætning IKKE er incl. i prisen. Redigeret af Pokerface - 09-Januar-2007 kl. 07:32 |
||
Mvh. Frede.
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |