recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke butikker forhandler JVC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilke butikker forhandler JVC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmus Lundgree Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke butikker forhandler JVC
    Sendt: 08-Januar-2007 kl. 12:41

Hej igen

I min jagt efter et 32" LCD TV har jeg nu kig på et JVC LT-32X70BU, som på papiret og på netsiderne ser ganske fornuftigt ud.

Jeg er blevet tilrådet - bl.a. herinde - at tage ud og ved selvsyn se tv'et og i særdeleshed hvordan billedet står, men jeg kan ikke finde det nogle steder. Jeg har været i Fona, Merlin og Elgiganten (sidste kun hjemmeside), men jeg kan ikke finde det nogle steder. Jeg kan heller ikke finde en forhandlerliste på nettet.

Er der en eller anden der kan hjælpe :o)

Mvh

Rasmus 

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2007 kl. 13:09

Hej.

Det er nu også et rigtig godt TV du er int. i, det tør jeg godt love dig.

Nå men forhandlere??? Jeg ved at "EXPERT" er forhandlere af dem, men ikke alle dem hjemme, og nogle tager dem kun hjem på bestilling, det ligger bl.a. på deres hjemmeside/netbutik.

Held og lykke.

Hvor i landet bor du forresten??? ... Måske det kunne være en nyttig oplysning at vide det.

Redigeret af Pokerface - 08-Januar-2007 kl. 13:12
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2007 kl. 13:23

ellers kig hos folgende:

Electric City

Speakers Corner

ITbutikken.dk

Og saa prov hos Expert, men ring inden,mange har den staaende men ikke alle

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
Rasmus Lundgree Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2007
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2007 kl. 13:24

Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Det er nu også et rigtig godt TV du er int. i, det tør jeg godt love dig.

Super. Hvis jeg er tilfreds med designet i "real life" så bliver det et JVC jeg køber

Hvor i landet bor du forresten??? ... Måske det kunne være en nyttig oplysning at vide det.

God pointe  . Jeg har min daglige gang i hjertet af KBH, så der burde være gode muligheder for at finde en butik i omengngen. Ellers bor jeg i Værløse.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2007 kl. 18:54

Hej igen Rasmus.

I Kbh. okay... Så er jeg lige ved at tro, at jeg før har læst, at de hos et firma som hedder "Speakers Corner" har den på lager.
(Dem nævner "BrianJVC" jo forresten også.  

Men de bor her: Studiestræde 51, 1554 Kbh. V Tlf. 3332 1833

Hjemmeside (link)> www.speakerscorner.dk

Men i forhold til hos (link)> www.godpris.dk så syn's jeg dog at de er lidt for dyre med den. (Prisen hos Godpris er incl. levering.)

Redigeret af Pokerface - 08-Januar-2007 kl. 18:57
Mvh. Frede.

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2007 kl. 19:54

Hej igen Rasmus.

I Kbh. okay... Så er jeg lige ved at tro, at jeg før har læst, at de hos et firma som hedder "Speakers Corner" har den på lager.

Men i forhold til hos (link)> www.godpris.dk så syn's jeg dog at de er lidt for dyre med den. (Prisen hos Godpris er incl. levering.)

Det kommer jo an på hvad du også ønsker, hvis du vil have den sat op og indstillet er du nødsaget til at tage butikken fremfor nethandel.

Hvis du skal se den fysisk i aktion og høre nærmere om indholdet, så er du også nødt til at tage i butikken.

Men er du selv mindet for opstilling, og selv sørger info om produktet på nettet, og er mindre interesseret i at se den live, da du jo har 14 dages returret på nethandel, ja så er det netbutikken du skal vælge.

Der er tit en grund til hvorfor det kan være lidt dyrere at handle i en butik, det er ikke altid bare fordi de vil være dyrere.

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
snoopy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2007 kl. 22:21

Electriccity på fisketorvet har jvc, ved ikke hvilke modeller.

http://www.mm-vision.dk/ sælger jvc til gode priser og giver god service, har købt hos dem flere gange uden problemer

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2007 kl. 07:27
Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

Hej igen Rasmus.

Det kommer jo an på hvad du også ønsker, hvis du vil have den sat op og indstillet er du nødsaget til at tage butikken fremfor nethandel.

Hvis du skal se den fysisk i aktion og høre nærmere om indholdet, så er du også nødt til at tage i butikken.

Men er du selv mindet for opstilling, og selv sørger info om produktet på nettet, og er mindre interesseret i at se den live, da du jo har 14 dages returret på nethandel, ja så er det netbutikken du skal vælge.

Der er tit en grund til hvorfor det kan være lidt dyrere at handle i en butik, det er ikke altid bare fordi de vil være dyrere.

Hej "BrianJVC".

Egentlig meget enig i det... Men jeg synes alligevel, at når der er så store forskelle på priserne, som der jo vitterlig ofte er, (flere gange har jeg forskelle på op til 3000 kr), og så er forskellen efter min mening altså alt for stor.
De fleste "fysiske" butikker, tager nemlig ud over den højere pris også ofte typisk 4-600 kr. for at levere og sætte op.
Noget der for bare få år siden, var gratis og med i prisen hos faghandleren.
Det samme gælder forøvrigt også hos "Hvidevare-handlerne".

Men hvis der kun er tale om en mindre forhøjet pris, så er det naturligvis OK at levering og opsætning IKKE er incl. i prisen.

Nå men, det går vel nok op for "dem" på et tidspunkt, at der er noget galt i dette, efterhånden som flere og flere mennesker finder deres nye TV m.m. billigere andre steder, typisk på nettet.

Redigeret af Pokerface - 09-Januar-2007 kl. 07:32
Mvh. Frede.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu