recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt Apple TV 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt Apple TV 3

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt Apple TV 3
    Sendt: 15-Juni-2021 kl. 17:16
Efter køb af en af de nye Apple TV 4K, så har jeg fået en 3er i overskud. Er der en derude, som kunne tænke sig sådan en til en billig penge? Jeg har ikke kvitteringen mere, men kasse og strømkabel er med. Giv et bud på den. 

Redigeret af Flemming Larsen - 17-Juni-2021 kl. 12:45
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2021 kl. 10:05
Slet ikke nogen? Vil da være synd, at smide den ud.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 5213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2021 kl. 10:11
Jeg vil da gerne byde 100 kr incl porto, så kan jeg vise feriebillederne på TV’et Big smile
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2021 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Jeg vil da gerne byde 100 kr incl porto, så kan jeg vise feriebillederne på TV’et Big smile
Åh, gider ikke, at skulle sende. Slet ikke for så lidt. Ikke, at du skulle give mere. Har bare ingen kasser, og heller ingen printer til udskrive label.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2021 kl. 10:31
Nej det kan jeg godt se. Du må gerne smide den i en boblekuvert evt med et ekstra lag af bobler, hvis det er lettere at sende.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2021 kl. 10:40
Jeg har heller ingen bobler.Wink Foretrækker hvis der er en afhentning.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2021 kl. 11:12
Bare iorden.
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 1010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2021 kl. 20:14
nu kan apple tv 3 ingen ting i forhold til hvad en ny koster i dag, så tror ikke at du skal forvente ret meget for den.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2021 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

nu kan apple tv 3 ingen ting i forhold til hvad en ny koster i dag, så tror ikke at du skal forvente ret meget for den.
Jeg forventer heller ikke ret meget. En lille skilling, og så kan den få et nyt hjem.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2021 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg forventer heller ikke ret meget. En lille skilling, og så kan den få et nyt hjem.

Haha jamen så skulle du måske tage imod de 100kr som der er blevet budt, det er da en lille skilling :-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2021 kl. 20:22

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Haha jamen så skulle du måske tage imod de 100kr som der er blevet budt, det er da en lille skilling :-)
Det er stadig hvor den skal sendes. Og har ikke noget at sende i og heller ikke nogen printer, til at udskrive en pakkelabel.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2021 kl. 20:29
haha ja så bliver det ikke nemt:-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu