|
Solgt Apple TV 3 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juni-2021 kl. 17:16 |
||
Efter køb af en af de nye Apple TV 4K, så har jeg fået en 3er i overskud. Er der en derude, som kunne tænke sig sådan en til en billig penge? Jeg har ikke kvitteringen mere, men kasse og strømkabel er med. Giv et bud på den.
Redigeret af Flemming Larsen - 17-Juni-2021 kl. 12:45 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Slet ikke nogen? Vil da være synd, at smide den ud.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5218 |
||
Jeg vil da gerne byde 100 kr incl porto, så kan jeg vise feriebillederne på TV’et
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Åh, gider ikke, at skulle sende. Slet ikke for så lidt. Ikke, at du skulle give mere. Har bare ingen kasser, og heller ingen printer til udskrive label.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5218 |
||
Nej det kan jeg godt se. Du må gerne smide den i en boblekuvert evt med et ekstra lag af bobler, hvis det er lettere at sende.
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har heller ingen bobler.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Bare iorden.
|
|||
![]() |
|||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
||
nu kan apple tv 3 ingen ting i forhold til hvad en ny koster i dag, så tror ikke at du skal forvente ret meget for den.
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg forventer heller ikke ret meget. En lille skilling, og så kan den få et nyt hjem.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
||
Haha jamen så skulle du måske tage imod de 100kr som der er blevet budt, det er da en lille skilling :-)
|
|||
![]() |
|||
||
Det er stadig hvor den skal sendes. Og har ikke noget at sende i og heller ikke nogen printer, til at udskrive en pakkelabel.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
haha ja så bliver det ikke nemt:-)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |