recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Squeezebox Touch + Boom - solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Squeezebox Touch + Boom - solgt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Squeezebox Touch + Boom - solgt
    Sendt: 30-Maj-2021 kl. 15:22
SOLGT

Halløj

Jeg har en Sueezebox Touch og en Squeezebox Boom stående jeg ikke længere får brugt. 

Touch'en er fin, den har stået i stuen som kilde til anlægget og fejler umiddelbart ikke noget. 

Boom'en har stået i køkkenet, så den har haft et lidt hårdt liv. Jeg har gjort den så godt rent som det nu var muligt og den er egentlig blevet helt hæderlig igen. Det var kun ovenpå at mad osen havde lagt sig, man kan pille front gitterne af og enhederne er fine og rene. Jeg har været virkelig heldig med at fange lyset på den, så den ser tosse ridset ud ovenpå, det ser ikke helt så galt ud irl.

Der medfølger 3 fjernbetjeninger, den ene virker kun sporadisk. Jeg synes at huske det er den originale touch fjernbetjening der er blevet sær, så jeg fandt en fra en Classic der også virker til den. Jeg har dog primært brugt app til at styre musikken.

Skal vi prøve med en 500 mand samlet?

Redigeret af HappyFrog - 10-Juni-2021 kl. 09:21
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 22:01
Nej, hvad med 300?
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2021 kl. 06:19
Kan du lokkes til at sende?
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2021 kl. 19:54
Ja det tænker jeg, skyd en besked med din adresse :-)
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2021 kl. 21:10
Sendt Smile
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu