recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic Plasma og "fejlen"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic Plasma og "fejlen"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PeterLarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 286
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic Plasma og "fejlen"
    Sendt: 07-Januar-2007 kl. 01:22

Der er skrevet rigitgt mange sider angående PV60 og diverse billedfejl. I udenlandske fora er det også kommet frem at Panasonic HAR ERKENDT AT DER ER EN FEJL. Hvorfor man så bliver ved med at forsøge med diverse argumenter for det modsatte i dette forum er mig en gåde.

Denne "tråd" vil jeg tilegne de gode mennesker derude, som rent faktisk har snakket med Panasonic og som hen af vejen får besked fra Panasonic. Altså ikke en "tråd" med en masse skænderi om indstillinger, kun informationer fra Panasonic - please.
Jeg har selv tænkt at købe en 42PV60, men først når jeg ved at Panasonic har rettet fejlen, jeg kan godt vente lidt (blandt andet kan TDC stadig ikke levere HD-boksen ..

Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)
Til top
Mailman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2007 kl. 01:30

Øøøhhhhhh, jeg har selv en 42PX60 og har ikke umiddelbart oplevet nogle fejl.

Hvad er det for fejl, du snakker om?

Mailman

/Mailman
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2007 kl. 01:33

Oprindeligt skrevet af PeterLarsen PeterLarsen skrev:

[....]jeg kan godt vente lidt (blandt andet kan TDC stadig ikke levere HD-boksen ..

Når bare 30% af TV udsendelserne er i HD, vil du have udskiftet din Panasonic PV60 med noget andet. HDTV er ikke noget som kommer fra den ene dag til den anden; det kommer til at tage laaaaaaang tid.

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
PeterLarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-December-2005
Point: 286
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2007 kl. 01:40
Kære Mailman og JesperLund - denne tråd var lige nøjagtigt ikke til andre kommentarer - der er masser af tråde Jeres indlæg kan placeres i. Håber I forstår og ikke spammer tråden til med emner den IKKE handler om.
Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)
Til top
TheBig.... Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-December-2006
Point: 204
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2007 kl. 12:08

Jeg står også og skal købe en Panasonic skærm, jeg har læst at de kommer med en opdatering, men er der sat en dato på hvornår de løser dette problem. 

Så det er nok smart at vente med at købe til de har løst problemet.

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2007 kl. 15:17

Diskusionen har en vis relevans bla fordi,at fejlen er periodik, og fordi at tilsyneladende ikke alle eksemplarer har fejlen.

Og så er der lige det m troværdigheden!!Altså at Panasonic skulle ha erkendt fejlen, og samtidig har en løsning på problemet ? Det lyder sgu da lidt mærkeligt,at et seriøst foretagende af den størrelse så lige glemmer,at informere Panasonic Scandinvia/Danmark? ? - som efter sigende slet ikke har hørt om fejlen ! !

Jeg håber jeg tar fejl, - men der findes desværre rigtig mange vandrehistorier på nettet !    

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2007 kl. 15:47

Diskussionen har selvfølgelig relevans, men ingen relevans i denne tråd som jeg læser PeterLarsens indlæg om hvad denne tråd handler om.

Redigeret af spawn - 07-Januar-2007 kl. 15:50
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu