|
K: Panasonic UB820 UHD kodefri |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-April-2021 kl. 16:59 |
Hej,
Da det åbenbart er umuligt at købe en kodefri UHD afspiller af denne type indenfor EU, så søger jeg en. Den skal være kodefri på både Blu-ray og DVD Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er som udgangspunkt ikke lovligt at sælge Regionsfrie maskiner, at gøre den Regionsfri til DVD er meget nemt, men det er det ikke til BDer, det kræver et fysisk indgreb i den, da der skal installeres noget Hardware (Mod kit) for at der kan afspilles BDer fra region A og C, så det er ikke sådan lige til.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5218 |
Der er ikke region koder på UHD blurays.
Redigeret af Munch - 21-April-2021 kl. 18:59 |
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Hej,
Jeg er klar over det. I “gamle” dage kunne jeg købe en chip, gå ned til Expert. Fix det. :-) Jeg er klar over, at der ikke er regionskoder på UHD skiver. Men jeg har en del Region A BD. Normalt ripper jeg dem, og smider dem på Plex, men det er ikke holdbart i længden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |