|
Qobuz tilgængelig i Danmark |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
plix ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2021 kl. 22:05 |
Så bliver det bye-bye til TIDAL
|
|
Marantz NR1508
Oppo BDP-1 Lumin T2 Pro-Ject CD Box DS2T Dynaudio Contour 30 A.C. Ryan Mini 2 HD Panasonic TX-L55WT50 Revel: F12 Front, M12 Surround C12 Center, B120 Sub Accuphase e-360 m/Dac 40 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bliver nok med min billige Tidal, men Qobuz giver en måned gratis, så det skal da lige prøves...
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
Gælder det også deres butik?
Edit: Har selv fundet svar. Så skal jeg på indkøb Redigeret af T-Duck - 13-April-2021 kl. 23:01 |
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
Men det er ikke helt billige der i forhold til hiresauodio.
|
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
Den nye (gamle) fra Taylor Swift er vist lidt billigere end hos HDTracks, endda med den rabatkode på 20% jeg brugte.
|
|
![]() |
|
Men mere at vælge imellem. Så den er velkommen på dansk grund
|
|
|
|
![]() |
|
Kan man købe i deres butik uden at have abonnement?
I så fald er det selvfølgelig en rigtig god tilføjelse til vores slunkne udvalg. |
|
![]() |
|
|
|
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Interessant. Kom aldrig godt ud af det med Tidal brugerinterface og syntes deres forslag var skudt ved siden af. Glæder mig til at give Qobuz et skud
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
Hvordan streames det bedst/ nemmest? Vil helst undgå ChromeCast da det ikke er gapless.
The Wall med PF er ikke den samme med underlige lydhuller.
![]() |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
![]() |
|
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Fedt! Det har jeg ventet på.
![]() Jeg vil hellere have rigtig High Res fremfor MQA, som min Rega Dac R alligvel ikke understøtter. Desuden er det også billigere. Redigeret af Raskolnikov - 14-April-2021 kl. 11:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |