|
S: UNNI 221 med grå stoflåger |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2021 kl. 13:18 |
Link https://www.unnu.nu/model/221/
Brug med grå stoflåger, kunne godt trænge til nyt stof (billedet følger) Beslag til vægophæng medfølger, sam UNNU dæksel til toppladen. Befinder sig i 2640 og skal afhentes. Giv et bud. |
|
![]() |
|
sl1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
udover stoffet, er selve reolen pæn uden ridser.
Hilsen martin
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Hej Martin. Ja, jeg kan prøve at tage et par nærbilleder og smide op i eftermiddag. |
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Nu har du ikke sat en pris, men da der jo skal nyt stof på, så byder jeg 1000 kr
|
|
![]() |
|
Det er OK Jørn, jeg sender lige mobil nr. i PB Mvh. Claus |
|
![]() |
|
Stadig til salg 👍
|
|
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
Kommer der billeder, også så man kan se indretningen?
|
|
![]() |
|
Jeg tager et i dag, men grundlæggende:
2 låger og 1 hylde i hvert af de 2 rum. |
|
![]() |
|
Det er et af de andre, kun med 1 hylde. Der er 2 hylder i den der sælges. ![]() Redigeret af clausols1 - 16-April-2021 kl. 23:02 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Kan du tage billede af det du sælger? Gerne så man kan se standen af møbel og stoffet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |