|
S: Diverse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2021 kl. 20:40 |
Hej
Følgende sælges: 1 stk. HD Homerun (Den gamle med 2 separate antennestik, uden strømforsyning) DVB-C/T HBO 100kr. 1 stk HD Homerun DVB-C/T tuner (HDHR3-EU) HBO 100kr. 1 stk HD Homerun DVB-C/T tuner (TECH3-EU) HBO 100kr. 1 stk TBS MOI+ 2 DVB-C tuner med CI-Interface(TBS6680) og TVHeadend indbygget(Linux kerne) i original emballage HBO 200kr. 1 stk Terratec H7 USB DVB-C/T tuner med CI-Interface i original emballage HBO 100kr. 1 stk Digital Devices Octopus NET med 2 DVB-C/T tunere(290003) med CI-Interface i original emballage HBO 200kr. 1 stk Clone+ card sharer. Irdeto kodet(Stofa) med 5 client kort i original emballage HBO 200kr. 5 stk Irdeto CA kort HBO 50kr/stk Sendes for købers regning, eller kan afhentes i Helsingør området /Thomas
Redigeret af Thomas K - 08-April-2021 kl. 16:12 |
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Thomas Jeg byder gerne 300kr for HDHR3-EU + TECH3-EU + forsendelse - altså 300kr i alt. Jeg kender ikke Digital Devices Octopus NET med 1 DVB-C/T tuner, jeg troede de kun blev lavet med 4 eller 8 tunere. |
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har sendt en PB
|
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |