|
KØB Dspeaker anti-mode - KØBT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-April-2021 kl. 08:59 |
Hej, Jeg søger en af følgende modeller: DSPeaker Anti-Mode 8033 Cinema DSPeaker Anti-Mode 8033 SII Skriv så finder vi ud af en god pris! Redigeret af Grymok - 07-April-2021 kl. 17:22 |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en liggende som er helt ny (brugt i et par dage)
![]() |
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
Hvad skal du have for denne og hvorfor sælger du den igen?
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Sælges pga. den virker for godt!
Jeg har 2 stk. DIY 15" subwoofer og når jeg tilslutter DSP'en får jeg alt for meget bund med ned til 20Hz. (jeg har lavet en lille regnefejl på min Portlængde og når de når 20Hz er der portstøj) Hvad siger du til halv pris + fragt 1.400,00 (har kvittering og org. emb.) |
|
![]() |
|
1250 + 50 kr fragt = 1300? Hvornår er den fra og er der stadig garanti?
|
|
![]() |
|
Den er fra 15-12-2020 så der er masser af Garanti endnu.
Vi kan godt blive enige om 1.300,00 Hvis du ønsker det så send mig en PM med din add + tlf. Så sender jeg i morgen med TT nr. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |