|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jepper ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 06-Januar-2007 kl. 10:09 |
Har desperat brug for lidt af jeres input - er på jagt efter et nyt TV, har kigget på ovenstående. Er der nogle af jer der kender noget til disse? Er der andre af samme kvalitet jeg skal overveje? |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
"Er der andre af samme kvalitet jeg skal overveje?" Hej! Ja-evt. den nye SHARP XD1E(fåes fra 37"op til 52") lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Jepper ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Tak for svaret
|
|
![]() |
|
SimBomBom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
Hej Jepper Jeg kigger også nyt tv, og har helt sikkert besluttet mig for Sharp'en i 42" som Irev foreslog, du kan tilmelde dig til et fælleskøb her på siden.. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=18707& PN=1 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for tippet Sharpen kan skærmen da deles op så jeg kan se bold mens konen synes hun skal se serie? |
|
![]() |
|
-sg- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Jeg returnerede en 32pf9731 fordi det tog den omkring 10 sekunder om at tænde. (og fordi der var en pixelfejl). Utålmodig? Måske, men det var træls - ligesom at vente på windows SG |
|
![]() |
|
SimBomBom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
Hej! Nej der er desværre ik 2 tv-tunere i Sharp'en, kunne ellers være lækkert hvis man kunne se sin fodbold uden brok fra kæresten.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |