recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: billig projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: billig projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: billig projektor
    Sendt: 18-Marts-2021 kl. 08:29
Hejsa skal bruge en billig projektor med hdmi som er ok til st vise film - ved godt der findes en milliard men mere hvis der var en der havde en liggende de ikke brugte til en 500kr eller noget på Sjælland 

På forhånd tak
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
peterhansen1982 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2010
Point: 695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterhansen1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2021 kl. 12:24
til 500 får du ikke noget der er noget værd. Måske en bliiga VGA projektor. Skal det bare være nogenlunde skal du over de 2000 brugt og over 5000 begynder det at ligne noget
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2021 kl. 12:31
av av.   Helt ok.  Så bliver det et ældre tv i stedet for :)
Til top
sphinx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sphinx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2021 kl. 12:58
Har en ekstra Sanyo PLV-Z700 (full hd) til at stå som backup/reservedel.
Den burde virke fint (har ikke haft liv i den længe), men mangler vist fjernbetjeningen.
Den befinder sig dog i Aalborg, og går ikke for under 1000,- ;)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2021 kl. 17:05
nogen andre der kan sige god for sådan en model - har du mod på at sende og er der noget med pæretiden på den ? Og du har vel ikke noget man kan montere i loftet til den vel ?
Til top
sphinx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sphinx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2021 kl. 09:47
Du kan evt. prøve at søge reviews af den....
Købte selv en brugt for 8-9 år siden, og har været rigtig tilfreds med den.
Så tilfreds at jeg købte denne ekstra for at have reservedele/backup hvis der skulle gå noget i stykker på den.
Men det er jo min personlige holdning.....

Backup'en har jeg faktisk ikke haft koblet til siden jeg købte den for nogle år siden, så jeg kan ikke huske hvad tid der er på pæren. Men det kan jeg jo finde ud af, hvis jeg skal prøve at koble den til.
Jeg kører pt. på pære nr. 2 på min primære projektor, og pærerne kan vist fåes fra 300,- og op til 1500,- alt afhængig af om man vil have skiftet hele housing eller kun pære, samt naturligvis om det skal være original, oem eller kina-kopi.
Mener modellen hedder POA-LMP114, og de plejer vist at være rated til ca 2400 timer alt afhængig af hvor meget blæs der skal være på....... hvis det er noget du vil undersøge videre.

Jeg har faktisk et loft-beslag (mener det er Vogel) jeg fik med til den, men er lidt i tvivl om hvorvidt det er komplet. Men det kan da undersøges...

Mht. forsendelse, så er jeg nok lidt i tvivl. Mener jeg har kasse/skum-indsatser til den, men der skal så vidt jeg har forstået ikke meget til for at skade de interne dele i projektoren ved stød el.lign.
Så hvis du kan finde ud af noget med afhentning, så ville jeg nok anbefale det - evt. via nogle af de flinke brugere herinde på recordere.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu