|
K: billig projektor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Marts-2021 kl. 08:29 |
Hejsa skal bruge en billig projektor med hdmi som er ok til st vise film - ved godt der findes en milliard men mere hvis der var en der havde en liggende de ikke brugte til en 500kr eller noget på Sjælland
På forhånd tak
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
til 500 får du ikke noget der er noget værd. Måske en bliiga VGA projektor. Skal det bare være nogenlunde skal du over de 2000 brugt og over 5000 begynder det at ligne noget
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
av av. Helt ok. Så bliver det et ældre tv i stedet for :)
|
|
|
|
![]() |
|
sphinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 170 |
Har en ekstra Sanyo PLV-Z700 (full hd) til at stå som backup/reservedel.
Den burde virke fint (har ikke haft liv i den længe), men mangler vist fjernbetjeningen. Den befinder sig dog i Aalborg, og går ikke for under 1000,- ;) |
|
![]() |
|
nogen andre der kan sige god for sådan en model - har du mod på at sende og er der noget med pæretiden på den ? Og du har vel ikke noget man kan montere i loftet til den vel ?
|
|
|
|
![]() |
|
sphinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 170 |
Du kan evt. prøve at søge reviews af den....
Købte selv en brugt for 8-9 år siden, og har været rigtig tilfreds med den. Så tilfreds at jeg købte denne ekstra for at have reservedele/backup hvis der skulle gå noget i stykker på den. Men det er jo min personlige holdning..... Backup'en har jeg faktisk ikke haft koblet til siden jeg købte den for nogle år siden, så jeg kan ikke huske hvad tid der er på pæren. Men det kan jeg jo finde ud af, hvis jeg skal prøve at koble den til. Jeg kører pt. på pære nr. 2 på min primære projektor, og pærerne kan vist fåes fra 300,- og op til 1500,- alt afhængig af om man vil have skiftet hele housing eller kun pære, samt naturligvis om det skal være original, oem eller kina-kopi. Mener modellen hedder POA-LMP114, og de plejer vist at være rated til ca 2400 timer alt afhængig af hvor meget blæs der skal være på....... hvis det er noget du vil undersøge videre. Jeg har faktisk et loft-beslag (mener det er Vogel) jeg fik med til den, men er lidt i tvivl om hvorvidt det er komplet. Men det kan da undersøges... Mht. forsendelse, så er jeg nok lidt i tvivl. Mener jeg har kasse/skum-indsatser til den, men der skal så vidt jeg har forstået ikke meget til for at skade de interne dele i projektoren ved stød el.lign. Så hvis du kan finde ud af noget med afhentning, så ville jeg nok anbefale det - evt. via nogle af de flinke brugere herinde på recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |