|
S: 3D briller Panasonic |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2021 kl. 09:22 |
Jeg har to sæt 3D briller fra Panasonic til at ligge. De har oprindelig fulgt et VT20 tv og er aldrig blevet brugt. Nogen der kan bruge dem, inden de ryger til elektronikskrot ? Mvh Jan
|
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa,
Dem kunne jeg godt være interesseret i ![]() Hvor i landet befinder de sig ? /G
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Er bosiddende i Hobro, men de kan da sendes ![]() Mvh Jan |
|
![]() |
|
danniman2002 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2011 Sted: Valby Status: Offline Point: 48 |
Hvis Gonardo ikke tager dem er jeg også interesseret :)
|
|
![]() |
|
Det er noteret. Jeg giver lige Gonardo et døgns tid ekstra til at svare. Hvis ikke jeg har hørt tilbage inden lørdag morgen, så giver jeg lige en melding her i tråden. |
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Hejsa,
Jeg vil gerne købe/have dem sendt til mig ![]() /G
|
|
![]() |
|
Super. Så er det en aftale. Smider du lige en pb med adresse, tlf. og mail (sender med DAO) ? SÅ tager vi den lige derfra.
|
|
![]() |
|
Sprang du fra igen ?? Har ikke lige modtaget en besked fra dig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |