|
Købt! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ney ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-November-2010 Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2021 kl. 12:13 |
Hej, min ene squeezebox er stået af, så søger afspiller delen af et duet sæt. Ekstra bonus hvis det kan sendes. Edit: der er måske kun strømforsyningen. Så er også interesseret hvis nogen har en reserve liggende af den. Mvh Ney.
Redigeret af Ney - 01-Marts-2021 kl. 09:25 |
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har både afspiller og strømforsyning. Har sendt en personlig besked...
Redigeret af miri - 19-Februar-2021 kl. 16:17 |
|
miri
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Jeg tror jeg har et par stykker liggende (komplette), hvis det har interesse skal jeg gerne lede efter dem.
|
|
![]() |
|
Ney ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-November-2010 Status: Offline Point: 49 |
Tak til Jacob for handlen. Dejligt med et fungerende setup igen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |